IV. Nová šance?

195 16 4
                                    

"Č-čekal?" zeptala se Haley zmateně? Brumbál se na ni podíval a pousmál se. "Ano, čekal i když už dříve. No, co jsi tu teď a to je hlavní." Haley se cítila zmateně. "Jak?" Brumbál se na ni podíval a poté vzal do ruky misku a natáhl ji směrem k Haley. "bonbón?" zeptal se. Haley jen zavrtěla hlavou a tak Brumbál misku zase položil na stůl a začal mluvit. "No,  Sybila- to je učitelka věštění, kdyby jsi nevěděla, předpověděla, že k nám přijde děvče, z daleka. Ne, z takové dálky jak by jsme si mohly myslet ale ještě dál. A že tu zde má svoji úlohu... A podívejme se jsi tu." řekl a pozorně se na Haley koukal. "Ok, tohle je nějaký blbý vtip, že? Teď odněkud vylezou lidi s a budou se mi smát ne? Nějaká show." Začínala panikařit Haley. Albus se jen usmál a zakroutil hlavou. "Vůbec, ne Haley, já myslím, že je to tvoje druhá šance. Nic se neděje bez nějakého důvodu. Myslím, že jsi tu proto, že zde tě potřebujeme více, než v tvém dosavadním světě." povídal Brumbál zamyšleně. Haley nad tím uvažovala. Brumbál měl pravdu. Ve světě, kde byla předtím než se objevila tady ji každý jen ponižoval, smál se ji, ubližoval ji. Třeba to skutečně nebylo místo, které ji bylo předurčeno.  "No, ale jak si mám vysvětlit tu ošetřovnu, tak lékařka..." "Poppy" skočil ji do řeči Brumbál. " tak tedy Poppy říkala, že jsem měla nehodu při hodině lektvarů, alé ja jsem na žádné hodině lektvarů nikdy nebyla, chápete?" vyšilovala Haley. Proč? Co, když to tu bude ještě horší, než .....  Brumbál nenechal její myšlenku doplynout až do konce když ji přerušil. "Haley prakticky se tvoje tělo tady pohybuje už zhruba měsíc. Jen jsem čekal, kdy dorazí i tvoje duše." řekl Brumbál a pak se podíval na hodiny. "To už je tolik, když mě omluvíš musím ještě něco zařídit. Jo a ostatní profesoři, to nevědí jen já. Takže, je mi líto, ale budeš se muset nějak pokusit to tu zvládnout. Věřím, že to bude rychlejší, když ti pomohou tvoji oddaní přátelé z tvé koleje." povídal Brubál, když Haley doprovázel k východu své pracovny. "Počkejte! Ještě poslední otázka. " téměř vykřikla Haley, ale musela to vědět. "Do jaké koleje patřím?" zeptala se a zadržoval při tom dech. Brumbál se zasmál a než před Haley definitivně zavřel dveře řekl: "Zmijozel."


Oops.... Tak a další díl vykoukl na světlo světa. Kdo by řekl že je to téměř 400 slov? :O Co si o tomhle myslíte? Komenty a vote potěší. Adele London :3

Ve Světě Harryho PotteraKde žijí příběhy. Začni objevovat