V. Haley už jsi nám chyběla

148 12 3
                                    

Věnováno: @thaurustheresia za její podporu a nadšení pro tento příběh. Jo a omlouvám se že jsme teď moc nepsala, ale škola mi dává zabrat, no...


Šla  po Bradavickém schodišti a modlila se aby se náhodou nerozhodlo změnit směr. Naštěstí to v pohodě přežila a než by jste řekli švec stála Haley  před portrétem Nějakého chlápka na obraze. "Znáte heslo?" zeptal se nepříjemně. Heslo? Sakra tak na to jsem se zapomněla zeptat, tak co mám jako teď dělat?! Sakra, to je fakt hrůza!  Najednou  si všimla, že k ní po schodišti jde nějaká holka ve Zmijozelském obleku. "Ahoj, Hay, už jsi nám chyběla. Starali se o tebe na ošetřovně dobře nebo jim vymyslíme nějakou zákeřnou pomstu jak minule?" Zasmála se ona dívka. Haley zmateně těkala očima. "Emh... Ahoj, jo starali se o mě dobře, jen si skoro nic nepamatuju, takže ani nevím jak se jmenuješ." řakla Haley a podrbala se zezadu na krku. To je ale trapný!  Dívka se na ni zadíval a poté jen pokrčila rameny a napřáhla k Haley ruku. "Tak tedy ještě jednou. Jsem Andromedha, známe se už od prváku a jsme spolu i na pokoji." řekla a zářivě se na Haley usmála. Haley přijala nabízenou ruku. "Jsem Haley, jak zajisté už víš, ale nicméně tě ráda poznávám... znovu." řekla a také se na ni usmála.  "Tak půjdeme do společenky, ne, aby jsme tady nedělaly, ze sebe idioty a já ti přinejhorším přestavím i tvé ostatní přátele. Ale myslím, že Nicole na tebe bude malinko naštvaná, protože jste již od prváku nejlepší přátele. A co teprve Draco až zjistí, že jeho vrba si nepamatuje nic z toho co ji vynakládal." Zavrtěla Andromedha hlavou poté již i s Haley  po boku vešli do Zmijozelské společenské místnosti. Najendou se na ně upřeli nejméně patnáct páru očí. A poté se k nim všichni přihnali. "Hay, jak se cítíš... je to dobře... Nebolí tě něco....Neboj mi jim to nedarujeme zmetkům budou pykat za to co ti provedli to ti garantujeme!" překřikovali se jeden přes druhého až se z toho Haley trohu udělalo nevolno a měla pocit, jako kdyby měla upadnout do mdlob. "Ticho." Ozval se najednou zvučný hlas a všichni jako jeden muž zmlkli a otočili se za hlasem. I Haley se tam podívala. Stál tam blonďatý aristokrat s očima modrošedé barvy a povýšeným výrazem.... Draco!  Napadlo hned Haley. Nevěděla jak se k němu má chovat. Draco k ní přistoupil a pozorně si ji začal prohlížet. "Něco je jinak." řekl si zadumaně pro sebe. V Haley hrklo. Něco poznal určitě a teď mě budou mučit a zavedou mě za Brumbálem nebo za Snapem a ten na mě použije Veritaserum a všechno bude v pr...

"Už vím,." řekl najednou blonďáček a v Haley hrklo. A vše je ztraceno. "To bude tou modřinou co máš na obličeji. To ti Pomfreyová nemohla dát něco aby ti to zmizelo? Takhle vypadáš nemajestátně. Víš co kašli na to jak vypadáš první co musíme udělat je vymyslet pomstu pro ty zmetky z Nebelvíru. Brumbálovi mazánci, kdyby věděl jaké to jsou ve skutečnosti bestie hned by se toho nadržování jim vzdal. Ještě, že máme Severuse. Pojď jdeme ke mě do ložnice a tam vše probereme." vychrlil ze sebe Draco a poté chytil Haley za rukáv uniformy a táhl ji do pokoje a poté za nimi zabouchl dveře. Sakra, on určitě něco ví! problesklo Haley hlavou.


Tak, lidičky asi už jste tomu nevěřili co, že ještě někdy vydám nějaký díl? :D Já taky ne jelikož teď na to Bohužel nemám moc čas ale vynasnažím se aspoň jednou za 14 dní nějaký díl vydat :) Jde o to, že já ty díly nemám předepsané takže to musím vše vymyslet a pak sepsat. Komenty a vote potěší. :)


Ve Světě Harryho PotteraKde žijí příběhy. Začni objevovat