Bir insan biri için kendinden vazgeçer mi ? Ben onun mutluluğu için kendi mutluluğumdan vazgeçmiştim o mutluluğu yaşasın diye ben bütün mutsuzluğunu almıştım. Ben onun için elimden gelen en iyisini yapmıştım.
O acımadan üstüne basa basa ezmişti. Yalnızca beni değil kendini 'Bizi'de ezmişti. Gidenin arkasından ağlanıp öleceğini aşkın nefrete dönüşmesini daha sonradan bana yaşatıkları her şeyin bir bir değil kat kat yaşamasını yalnızlık ve çaresizlikler için defalarca ölmeyi. Kalbinin param parça olmasını en iyi şekilde ondan öğrenmiştim bunu bana bir kere öğretmedi defalarca kes öğretmişti. Ama ben buna inanmak dahi istememiştim çünkü bu yalana o kadar kendimi kaptırmıştım ki. Önümdeki gerçekleri zor görüyordum. Bitmek ne demek olduğunu en iyi sende anladım ben. Bitti ve tek harfin değişmesiyle hayatımdan gitti.
Korkusuna yenik düştü. Bu kadar korkacaktın be adam neden geldin bana. Neden gelip gittin defalarca benden. Eskilerine birini daha katmak için mi yoksa istediğin aşkı bende olduğu için mi? Yoksa sana yetemedim mi? Dur dur ben sana söyleyeyim. Sen hiç bir yerde duramayan zavallının tekisin. Sen damdan dama atlayan maymun. Maymunun bile sevilecek bir tarafı vardır. ama artık sende buda yok. Git şimdi hak ettiğin hayatı yaşa. Benden kalan sadece bir cümle; Yeni hayatın eskisinden daha iyi olsun arkana bakma bakınca bana geri döneceksin biliyorum.
Ve ben kendimi biliyordum. O ne zaman kapımı çalsa. Kalbimin kapılarını da çalıyordu. Kapı araladığında kalbimden içeri giriyordu. Ben ölümüne bu adama kapılmıştım. Beni defalarca kanatıp kanatıp hiç bir şey olmamış gibi giden adama. En iyisi ne biliyor musun? Ben artık o eski ben değilim. Değişiyorum artık. Ve bir gün gene gelirsen bu sefer kapılarım kapalı olacak.
Çünkü her gidenin arkasından biten ben bu sefer bitirmeye geliyorum. Kork benden kork çünkü korktuğun ne varsa başına gelecek ve sen bana ne yaptıysan bende sana yaşatacağım.
Şimdi bu günlerin tadını çıkar. Yenilen ben yenmeye geliyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Sevdam
Chick-LitNefes Nefese koşuyordum. Ellerim kendinden habersizce sağ sola sallanıyordu. Beynim daha hızlı koşmam için komut verse de sıska bacaklarım daha fazlasını yapamıyordu. Uzun yolcuğun ardından bir liman bulmuş gibi hissetmiştim. Yaslanacağım bir ağaç...