Partea 4

278 17 2
                                    

Acolo erau mama mea impreuna cu mama lui Andrew. Le-am salutat politicos si am plecat sus la mine sa imi fac bagajele. 

Imi impachetam cu atentie fiecare haina,nedandu-mi seama ca usa mea este deschisa,iar discutia mamei cu doamna Lovette [ Mama lui Andrew ] , se putea auzi pana aici. Nu am dat mare importanta ,continuandu-mi impachetarea bagajelor,pana cand imi aud numele in conversatie . 

M-am ridicat usor pe varfuri,am deschis usa si mai tare,si am inceput sa ascult cu atentie. Se pare ca devine din ce in ce mai interesant . 

L : Nu stiu ce sa mai fac cu Andrew. ii spune ea mamei pe un ton destul de vesel :-?.

M : Ce a patit?

L : Pot spune ca are 18 ani. Este barbat,si nu mai trebuie sa il supraveghez. + ca l-am auzit cand vorbea singur prin baie zicand : " O sa-i spun ! Trebuie sa ii spun Elenei ce simt pentru ea. Ce se poate intampla? " raspunde ea , rostind fiecare cuvant cu prea multa incredere.

M : Pfoai,nici o sansa . Ea e indragostita deja de posterele din camera ei.. Mai exact de Bieber'. raspunde mama in timp ce scoate cateva zambete pe fata.

L : Niciodata sa nu spui niciodata. 

Apoi am plecat din nou in camera mea,iar gandul din nou mi-a ajuns la Andrew. Uitase'm complet ca in seara asta ne vedem ca sa ii dau un raspuns clar. . . Doar ca.. imi este teama. Imi este teama sa imi interzica sa mai fiu belieber. Imi este teama sa nu ma schimbe, facandu-ma sa renunt la idolul meu. Si stiu,am promis ca nimeni nu o sa ma schimbe pentru nimcic in lume...dar pur si simplu imi este teama. 

Perspectiva lui Andrew : 

- Si am ajuns acasa. Am trantit usa cu putere,stiind ca mama este plecata,si m-am dus in baie. Mi-am dat hainele jos,ramanand doar in niste pantaloni de trening. Ma priveam in oglinda,si tot ce vedeam este un mare idiot. Un idiot care nu poate face o fata sa se indragosteasca de el . 

Imi pun ambele maini pe chiuveta,si ridic din nou capul spre oglinda . Privindu-ma din nou,am realizat ceva. Daca ii este teama? Daca ii este teama ca o sa o fac sa renunte la idolul sau pentru a o face imi acorde  mie mai multa antentie? Nu as face asta niciodata. Fiecare are dreptul sa aiba un idol,si pot spune ca idolul meu,este chiar ea. 

Stiu ca Justin Bieber pentru ea este totul,si nu sunt eu in stare sa ii stau in cale,chiar daca uneori reactiile ei ma deranjeaza. Ce fel de reactii? Atunci cand el eswte uneori mai important ca mine,dar o pot intelege. Pot trece peste acest mic incident. Pot face orice pentru ea. -

Perspectiva Elenei : 

Sa ii dau o sansa? Sa il las sa imi patrunda in inima,chiar daca acolo locul este deja ocupat de o persoana pe care nu stiu sigur daca o sa o vad vreodata? Da, vorbesc despre Justin. Idolul fetelor din toata lumea. + are o groaza de beliebere.. din toate,de ce  m-ar alege chiar pe mine? Nu merit asa, si cred ca e timpul sa las si pe altcineva sa imi fure inima. 

Vad ca se inserase deja, iar eu am iesit din casa,indreptandu-ma direct spre parc. Pe drum, observ cum stele stralucesc asa de frumos,incat m-au facut sa ma opresc o clipa pe banca sa le admir. Ma uitam la ele asa de uimita,iar atunci o imagine mi s-a format in minte. Era ceva asa frumos : 

" J : O  sa te prin Elena ! 

E : Mai vedem noi Justin ! " 

Eram chiar eu cu Justin.. Pe un camp.. Un camp mare si larg,alergandu-ne printre milioane de flori,totul fiind perfect. Zambetul lui,vocea lui, tot.. ma faceau sa ma simt perfect,iar cand il priveam,imi dadeam seama ca parca ceva are sa se intample,dar ce? 

Uitasem complet de Andrew,fiind pierduta prin ganduri,asa ca am inceput sa alerg . 

Perspectiva lui Andrew : 

- Eu sunt aici,dar ea nu. M-a lasat balta,stiam ca o sa faca asta. Nu sunt ceea ce vrea ea,nu sunt perfect pentru ea,nu sunt perfect pentru nimeni. 

Am inceput sa lovesc tot ce era in fata mea,apoi m-am asezat pe o banca. Mi-am pus mainile in cap,si m-am lasat in jos. De ce trebuia sa ii zic asta? Stiam ca am riscut de a suferi.. De ce? Pentru ca o iubesc prea mult.. Tin prea mult la ea,e prea adorabila..,si ce fac acum?Iar vorbesc si ma gandesc numai despre/la ea. 

Am continuat sa mormbai pana cand simt o mana calda si finuta pe spatele meu. Nu vroiam sa ma ridic,cu riscut de nu a striga la aceea persoana , la cat de furios eram,dar ea [ persoana ] , s-a pus in ghemuit si mi-a ridicat barbia. Era chiar Elena. Ingerul care a decis sa apara insfarsit. 

Zambea neincetat,iar cand mi-am revenit si eu,ne-am ridicat amandoi in picioare. 

E : Imi pare rau ca am intarziat..

Au fost cuvintele care m-au facut sa o iert pe loc . -

Perspectiva Elenei : 

Mi-am cerut frumos scuze,si ne-am asezat jos,acesta ma privea neincetat,eu una crezand ca am ceva pe fata . 

E : Aaa..Andrew,s-a intamplat ceva? il intreb eu incepand sa rad usor.

A : Da :)) . Esti asa adorbila.. 

I-am auncat o privire gen " :"> " si am lasat capul in jos . Era chiar dragut. Pot spune,adorabil,si cel mai bun lucru,urma sa plec cu el in Canada. Uitasem de Justin,uitasem de tot, il priveam doar pe el in ochii si mi-am dat seama ca nu pot pierde o asa comoara.

A : Deci,raspunsul tau care este?

M-am apropiat usor de el,apropiindu-se si el de mine,si chiar atunci,buzele noastre s-au atins. Ne-am sarutat secunde bune,iar apoi, eu zambeam neincet,el facand acelasi lucru.

A : Deci,il i-au ca pe un da? 

Am inceput sa rad,si am dat din cap. Eram fericita,fericita ca insfarsit mi-am gasit si eu pe cineva care sa ma merite asa cum sunt eu. M-am ridicat si i-am intins mana, apoi am plecat amandoi acasa,pentru a le da vestea mamei si doamnei Lovette. 

Ajunsi acasa,am intrat amandoi , tinandu-ne de mana,iar mama lui Andrew i-a spus mamei : 

O sa pun next cat mai repede :) Astept comentarii :3

I need somebody to loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum