L : Ca sa vezi.
M : Uhm.. Lovette. Avei dreptate. rosteste mama razand cu insistenta.
Se pare ca nu era asa o mare intamplare,mai bine zis,o mare uimire,era de asteptat. Si eu insfarsit ma simt fericita <3 Simt ca am pe cineva alaturi,pe cineva care ma apreciaza pentru ceea ce sunt,pentru caracterul meu si pentru simplul fapt ca sunt o simpla faptura ca toate celelalte,care pt. el eu am ceva mai special.
Mi-am indreptat privirea sper el,iar el spre mine,si prinvirile noastre erau pe aceeasi linie. Il priveam,si pur si simplu zambeam.
Ne-am cerut scuze si am urcat sus la mine in camera. I-am deschis usa si l-am lasat sa intre primul,dar er insista sa intru eu prima,iar eu insista in continuare sa intre el,pana cand m-a " luat " pe sus . M-a luat in brate,si m-a trecut pragul,aruncandu-ma in pat.
E : Auuuu' . ii spun eu gandindu-ma la o strategie de a'l face sa se simta mai prost :> .
A : Deci..deci..scuze,chiar nu am vrut,deci,iarta-ma,sunt un idiot. :|
S-a pus pe pat,cu mainile in cap si cu spatele la mine.
Eu ma simteam vinovata , se pare ca am cam exagerat cu glumita asta a mea..asa ca m'am apropiat de el si i'am pus mana pe umar.
E : Scuze..nu am vrut..era doar.. spun eu oprita de simplu fapt ca el ma apuca de mana si ma arunca direct in pat. - Heeei!
A : Asa iti trebuie daca incerci sa ma pacalesti chiar tu pe mine ! raspunde el cu un micut sambet in coltul gurii,si destul de sigur pe sine.
Atunci m-am gandit sa lupt impotriva focului,cu foc. Exact. M-am prefacut ca am lesinat imediat dupa ce el a terminat de vorbit. Il auzeam cum mormaie , crezand ca este o gluma,dar apoi vazand ca nu ma mai ridic din pat,a inceput sa se alarmeze. Da,incepe distractia ! :))
Perspectiva lui Andrew :
- Haide ma..se preface..dar de ce nu se mai ridica? Doamne,daca am lovit'o? Ce sa fac,ce sa fac????? X_X M-am dus si am luat un pahar cu apa,si din neeatentie,am baut din el . Staaaai,ce fac? Nu trebuie sa beau eu din el,trebuia sa il dau ei !
Apoi m-am dus direct la ea,si mi-am lasat usor capul spre fata ei,apoi vad cu mainile ei ajung printr-un miracol pe gatul meu,iar noi incepand sa ne sarutam apasat.
Dupa ceva minute bune,se trezeste si ea sa spuna :
E : Asa iti trebuie ! raspunde cu un ton destul de dragalas . -
Perspectiva Elenei :
- Si am reusit :> L-am pacalit din nou.
Mai stam noi ce stam,ne mai tachinam,ne mai jucam,pana cand apare mama..
Next #SOOOON :3