Era chiar cel mai bun prieten al meu Andrew. Suntem prieteni de mici,chiar daca el are 18 ani ,stiu ca pot avea incredere maxima in el.
E : Ce cauti aici?
A : M-a lasat mama ta sa intru... Dar,ce ai patit?
E : Pai...
A : Haide Elena..Stii bine ca putem vorbii despre orice .
E : Pai..tata..
A : Aaa.. Iara?
E : Da...
Ma privea in ochii,si imediat am simtit caldura de care chiar aveam nevoie. Aceea imbratisare perfecta de care duc uneori dorul. Il iubesc foarte mult pe Andrew,dar doar ca pe un frate. Este genul de baiat in care te poti increde,si iti poti pune baza in el.
Am simtit cum mainile lui calde imi sterg lacrimile , si cum vocea sa blanda rosteste ceea ce astept de mult sa aud de la cineva :
A : Stai calma. Sunt aici numai si numai pentru tine !
- Din perspectiva lui Andrew :
Doar o copila.. O copila de 16 ani care poate intoarce orice cap numai printr'un singur zambet. O copila care mi-a furat inima din prima zii in care am vazut'o si i-am spus :
" Buna,ma numesc Andrew ! " .
O fata fara defecte pentru mine. Si ceea ce doare cel mai tare este ca nu ii pot spune si ei asta. Stai inchis in tine,si nu lasi nimic sa iasa,pana nu esti sigur ca ESTE RECIPROC ! . Dureros.. -
Revenind la Elena :
Imi ridic usor capul spre ochii lui Andrew,si ii zambesc,dandu'mi seama ca atunci cand ai pe cine trebuie langa tine,poti trece peste orice... Dar nu am chiar pe toata lumea langa mine.. Si aici nu ma refer doar la tata..ci si la Justin.. Da.. Idolul meu.. Justin Bieber,un baiat de numai 19 ani,care imi da speranta ca inca il pot vedea. Un simplu baiat care doar printr-un singur cuvant doboara gura haterilor . Il iubesc..Si nu il iubesc doar ca idol..Il iubesc mult mai mult..Ceva de nedescris.. Si inca astept momentul..
Seara se apropie,iar Andrew pleaca si el acasa. I-am multumit pentru tot,si am plecat la culcare...
Atunci,in capul meu se forma un vis... Un vis...
Nu stiu daca mi-a iesit bine partea asta. Sper sa va placa :3.