1. část

216 8 1
                                    

Ahoj já jsem Petr Lexa je mi 24 zpívám v kapele SLZA a natačím na Youtube v podobě Hoggyho a tohle je příběh o mně.

Pondělní ráno zase mě vzbudil budík jako každý ráno celej tejden tak jsem vstal a šel jsem se nasnídat Pavel (to je můj spolubydlící) ještě spal jako vždycky tak jsem si šel udělat snídani udělal jsem i pro Pavla kdyby náhodou vstal najedl jsem se a šel do koupelny udělat si ranní hygienu když jsem vyšel z koupelny Pavel už se cpal snídaní pozdravil jsem ho Dobré ráno on mi pozdrav opětoval s plnou pusou najednou mi zazvonil mobil byl to Lukáš volal ať co nejdřív přijedu do studia řekl jsem mu že do 30 minut tam budu tak jsem se šel oblíct řekl Pavlovi že jedu za Lukášem a že nevím kdy se vratim nasedl jsem do auta zapl rádio zrovna hráli Celibát tak jsem si pobrukoval najednou na semaforu přeskočila červená tak jsem prudce zastavil ale zrovna tam přebíhala nějaká holka skoro sem jí srazil naštěstí běžela takže se nic nestalo ale zastavil jsem jestli je v pořádku řekla že jo tak jsem se zeptal jak se jmenuje odpověděla Lucka.

Pohled Lucky: Wow on je tak hezkej sice mě málem srazil ale to nevadí stejně je hrozně hezkej a sexy :3. Začali jsme se seznamovat řekl že se
jmenuje Petr ale pak se omluvil že už musí jet ale ještě před tím mě požádal o tel. číslo *** *** *** (něco si vymyslete) ale potom už opravdu odjel tak jsem šla domů.

Pohled Petra: Pane bože ona je tak nádherná chvíli jsme se zakecali a požádal jsem ji o tel. číslo a ona mi ho dala ale pak mi došlo kolik je hodin a uvědomil jsem si že na mě čeká Lukáš ve studiu tak jsme se rozloučili a já rychle nasedl do auta a jel.

Ve studiu: Lukáš mi řekl kdy a kde budeme vystupovat nebo nějáké rozhovory potom jsme si ještě chvilku povídali a pak už jsem jel domů ale pořád jsem nemohl přestat na Lucku hrozně se mi líbí ale jak mam poznat jestli se líbím já jí jestli vůbec ale nejspíš ne ale vždyť mám stejně přítelkyni jmenuje se Andrea jsme spolu už rok a bydlí se mnou a Pavlem snad už bude vzhůru miluju ji ale nemůžu přestat myslet na Lucku něco k ní cítím ale Andreu miluju víc.

Pohled Andrei: Kde ten Petr může být sice jsem vstala teprve teď ale Petr je většinou doma když se probudím a Pavel je taky pryč.

Můj první příběh berte to prosím s rezervou já vim že je to kratky ale budu se snažit na tom zapracovat (pokud to vůbec bude sledovat když tak napiste komentare) P.S. budu ráda za každý koment


*Lucy*

Petr Lexa (Hoggy) je nejKde žijí příběhy. Začni objevovat