8. část

86 4 1
                                    

Pohled Petra: Vidim Andreu jak leží na zemi bez známky života u hlavy má kaluž krve. Rozběhl jsem se k ní klek si vedle ní a podržel jsem jí zápěstí abych zjistil jestli má puls naštěstí ho měla. Okamžitě jsem sáhl do kapsy pro telefon a vytočil záchranku řekl jsem jim adresu. Řekli že přijedou během 10 minut. Potom mi ještě říkali na dispečinku co mám dělat řekli že ji mam podložit hlavu. (Nwm jestli se to má dělat ale bylo to první co mě tak to hlavně neberte vážně.) Udělal jsem to a čekal než přijede záchranka byla to chvilka. Naložili ji do sanitky a pak jsem jen sledoval jak sanitka za zvuků majáků odjíždí. Možná si říkáte že bych měl nasednout do auta a okamžitě jet za ní samozřejmě že pojedu ale zachvíli ale jako první zavolám Lucii aby věděla přece jen když s ní budu chodit samozřejmě pokud bude chtít měla by to vědět. Chtěl jsem vytáhnout mobil ale v tom zmatku jsem ho asi nechal v bytě. Tak jsem znovu otevřel vchodové dveře vyběhl schody otevřel dveře do bytu v tom zmatku jsem jenom zabouchl. Šel jsem rovnou do obýváku našel jsem ho ležel na zemi hned vedle kaluže krve vzal jsem mobil a chtěl odejít. Ale pak mi přišlo blbý odejít aniž bych uklidil tu louži přece jenom bylo by asi trošku blbý až se Andrea vrátí aby první co udělala byla kaluž krve. Tak jsem uklidil a chtěl jsem odejít ale uviděl jsem naše společné fotky které byly na poličce a vzpomněl jsem si co jsme spolu prožili dobré i špatné tak jsem se už nemohl udržet a rozbrečel se sice jsem chlap ale tahle chvíle si o to přímo říkala snažil jsem se slzy zastavit ale nešlo to tak jsem prostě brečel dál a díval se na ty fotky když už jsem dobrečel tak jsem vstal měl jsem pod sebou menší rybníček od těch slz od ničeho jiného. Vysušil jsem ten rybníček. A řekl jsem si že už opravdu půjdu. Zamkl jsem a vytáčel Lucku po pár pipnutích to zvedla.

Hovor:
P: Ahoj Luci
L: Tak kde si a jak to dopadlo?
P: No.... víš nastal takovej menší problém
L: Jakej?
P: Andreu odvezli do nemocnice
L: Proboha co se jí stalo???
P: Nwm přišel jsem tam a už tam ležela a okolo hlavy měla kaluž krve
L: Takže neví o tom že se s ní rozcházíš ???
P: Ne a teď pojedu za ní do nemocnice ok?
L: Fajn ale zatim jí to neříkej bůhví co se jí stalo
P: Dobře tak zatim pa my princess
L: Pa
Konec hovoru.
Pohled Lucky: Tak tohle jsem nečekala doufám že se jí nestalo nic vážného. Ale jedno je jistý neudělala to schválně protože neměla důvod doufám. Petr jí přece neřekl že se rozchází to ani nemohl když tam přišel a ona už tam ležela takže neměl jak. Co mám dělat jet za ním do nemocnice? Ne to je blbost to by bylo blbý když přivezli jeho přítelkyni. Což Petr asi řekne těm doktorům. No teď asi nic dělat nemůžu tak na něj prostě počkám kouknu na telku nebo na Youtube.
Pohled Petra: Právě jsem přijel před nemocnici zaparkuju na jediném volném místě. Rozběhnu se k vchodu a na recepci se zeptám.
P: Kdy přivezli Andreu Horákovou?
S(sestra): Vy jste?
P: Petr Lexa Andrein přítel
S: Dobře pane Lexa slečnu Horákovou právě operují bude to trvat tak hodinu a půl pokud chcete můžete mi tady nechat číslo a já vás budu o všem informovat
P: To bych byl rád děkuju nashledanou
S: Nashle
Konec rozhovoru
Teď pojedu za Luckou a všechno jí řeknu
Pohled Lucky: Pořád neúnavně čekám na Petra ale pořád nic. Televize mě už nebaví tak si sednu ke klávesám neumim na ně moc dobře ale snažim se. A začnu zpívat od Adele Hello zpívám a hraju jak nejlíp dovedu vžiju se do té písničky. A najednou mě někdo objemem zezadu leknutim povyskočim. Samozřejmě že to byl Petr kdo jinej by to taky mohl být.
L: Petře tohle mi nedělej víš jak jsem se vyděsila
P: Promiň to byl takovej menší vtípek
L: Pěknej vtípek
P: Mimochodem krásně zpíváš
L: Ty lháři to neni žádná pravda :)
P: Ale je a ještě k tomu hraješ na klávesy
L: Přijde mi blbý zpívat jen tak bez jakéhokoliv nástroje
P: To máš pravdu co kdyby jsme si dali duet?
L: Já zpívat duet se samotným Petrem Lexou? Takováhle nabídka se neodmítá :D
P: Nemusíš z toho dělat vědu vždyť nejsem nic
L: Ty že si nic?!?! Člověk co je zpěvák, herec, dabér, youtuber je nic? Vždyť tě zná celá republika !!!
P: No dobře mam toho moc ale stejně nevíš jestli mě zná celá republika o čem silně pochybuju. Tak přestaneme kecat a jsem zpívat :)
L: Dobře co si dáme za písničku ?
P: Jaká tě první napadne?
L: Happy
P: Proč zrovna tahle?
L: Ta přesně vystihuje momentálně můj život. Mam toho nejúžasnějšího kluka na světě kterého jsem si mohla přála.
P: Tak to děkuju za lichotku tak už pojď zpívat.
L: Ok
No tak jsme zpívali oba dva já si myslim že zpívám strašně ale Petr říká opak takže nwm
Pohled Petra: Lucka zpívá nádherně zpívali jsme oba když v tom mi začal zvonit mobil v kapse přestal jsem zpívat potom i Lucka volali mi z nemocnice že Andrea už je po operaci a že za ní můžu přijít řekl jsem to Lucce. A ještě že tam teda pojedu za ní aby věděla jak se věci mají. Šel jsem ke dveřím vzal jsem si bundu obul boty vzal klíče od auta a šel nasedl jsem připoutal se nastartoval a vyjel. Cesta trvala tak půl hodiny což bylo v pohodě protože nebyl skoro žádný provoz. Zaparkoval jsem před nemocnicí sestra na recepci mi řekla na jakém Andrea leží pokoji. Vydal jsem se po chodbě vstříc Andree přišel jsem před dveře zaklepal. Uslyšel jsem zvolání dále. Otevřel jsem dveře a zastavil se jako opařený uviděl jsem totiž...
Můj rekord 1000 slov !!! :D
Tak tady to ukončím můžete opět psát komenty ráda si je přečtu takže zatim ČAU
*Lucy*

Petr Lexa (Hoggy) je nejKde žijí příběhy. Začni objevovat