HoggyTour

84 2 1
                                    

Čau lidi tuhle část jsem vám slíbila takže bude o HoggyTour NEBUDE to mít souvislost s příběhem doufám že se vám bude líbit.

Začalo to v pátek kdy jsem spala u kámošky, druhý den jsme měli jít na HoggyTour já jsem se tak těšila že jsem nemohla usnout takže jsem naspala nějaký 4 hodiny (beze srandy) HoggyTour začínala v 10:00 my jsme vstávaly v 7:30 z domu jsme vyrazily v 9:00 v 9:30 jsme byly před kinem bylo tam už plno lidí tak jsme čekaly mezitim tam procházely holky který dávaly razítka na ruku těm co měli lístky což my jsme měli když otevřeli dveře od kina lidí se tam začali hrnout jak stádo slonů(lepší přirovnání mě nenapadlo :D) tak jsme si vybraly místa sedly si a čekaly nečekaly jsme dlouho jenom 10 minut potom to začalo videem který bylo zahajovací (překvapivě :D) potom tam Hoggy(Petr) přiběhnul v trenkách (to zní divně :D) (nesmělo se tam natáčet jinak bych pro vás něco natočila) takže takhle to začlo potom pouštěl celkem 4 videa potom jsme mu mohli podávat otázky přes mobil pak tam přinesli obří dort ve tvaru nápisu HOGGY ze to prej udělaly 2 fanynky. Na závěr byla autogramiáda strávily jsme 1 a půl hodiny ve frontě ale byla to super akce.

Takže se s vámi rozloucim pokud máte nějaké otázky pište je do komentu a omlouvám se ze nevyšel novej díl ale tenhle týden 100% bude takže ČAU. P.S. budu ráda za každý koment
*Lucy*

Petr Lexa (Hoggy) je nejKde žijí příběhy. Začni objevovat