Pohled Petra:
Stál jsem tam jako opařený viděl jsem totiž jak tam Andrea leží na posteli a líbá se s doktorem. Jakmile jsem zakřičel odtrhli se od sebe.
P: Andreo?!?!
A: Petře?!?!
A: To není jak to vypadá
P: Jak to teda je pan doktor ti dával dýchání z úst do úst?!?!
A: Ne jen.....
P: Co jen?? Víš co já už radši nechci nic slyšet. Sbohem!!!
A: Ne! Počkej
Pohled Petra:
To bylo poslední co jsem slyšel než jsem vyšel z pokoje všichni na mě koukali jako na blázna že jsem Tak rychle odešel a ještě slyšeli jak Andrea zařvala. Měl jsem jasný cíl nasednout do auta jet za Luckou a všechno ji říct. Jaká bude asi její reakce? Uvidim.
Pohled Andrei:
Sakra sakra sakra tohle jsem podělala. To teda jo odpověděl Martin (doktor).
Hele ty se do toho nepleť stejně za to můžeš ty! Jak jako já?!?! Zeptal se. Ty jsi mě začal líbat. No dobře to uznávám řekl. Jak si ho teď chceš udobřit? Zeptal se. Neboj na to mam svoje metody. Nějak to udělám odpověděla jsem.
Pohled Lucky:
Tak sakra kde je ten Petr?!
Najednou jsem uslyšela jak někdo strká klíče do zámku a začal odemykat. Musel to být Petr taky kdo jinej pochybuju že by ho někdo okrad vzal mu klíče a našel si kde bydlí a šel sem. Lucko to už je moc přestaň, máš až moc velkou fantazii. Tenhle rozhovor sama se sebou jsem vedla v hlavě když jsem se vrátila do reality stál předemnou udýchaný Petr ani si nesundal bundu ani boty.
Rozhovor:
L: Petře co se stalo a proč vypadáš jako kdyby si právě uběhl maraton?
P: Šel jsem za Andreou do nemocnice jdu za ní na pokoj otevřu dveře vejdu podívám se na její postel stojim jako opařenej protože vidim jak tam Andrea leží (to není žádný překvapení :D) a na ní leží doktor a líbájí se.
L: Ježiši to je mi líto Péťo :(
P: Ale tak stejně jsem se s ní chtěl rozejít takže ono mi to spíš pomohlo
L: To za ní půjdeš ?
P: Ne mam lepší nápad udělám to totiž....Tak tady máte další díl zatim ČAU
*Lucy*
ČTEŠ
Petr Lexa (Hoggy) je nej
FanfictionTento příběh výpravý o životě Petra (Hoggyho) víc už se dozvíte v příběhu