4. část

87 3 0
                                    

Pohled Petra: Naklonil jsem se k ní a obejmul ji myslím že to nečekala a chvíli tam stála jako stuhla ale potom mi obětí opětovala když jsme se pustili pozdravili jsme se i když to obětí bylo něco jako pozdrav ale to je jedno řekli jsem si že půjdeme na jídlo jak jinak měli jsme zarezervovaný stůl v jedné restauraci jmenovala se U tří prasátek (ta restaurace opravdu je byla jsem tam :D)

Pohled Lucky : Jak se jmenuje ta restaurace do které jdeme? U tří prasátek :D Nemohl jsi vybrat lepší že? Ne nemohl :D jen doufám ze mě tam nenapourcujou když jsem to prase.

V restauraci: Když jsme vešli dovnitř číšník nám ukázal náš stůl a objednali jsme si zachvíli nám přinesl objednané jídlo když jsme jedli Petr vykládal nějaké vtípky které byly tak vtipné že jsem se smála na celé kolo a všichni na nás koukali :D když jsme dojedli tak jsme zaplatili nebo spíš Petr-____- byl rychlejší pak se Petr zeptal jestli chci ještě někam jít.

Pohled Petra :Dojedli jsme tak jsem se zeptal Lucky jestli chce ještě někam jít odpověděla jasně tak jsem se rozhodl že půjdeme do aquaparku ale předtím si je musíme jít koupit Lucka žádný nemá a já jsem trošku přibral takže se do žádnejch nevejdu no jo no musím začít cvičit ale nechce se mi (neznám nikoho kdo rád cvičí až na pár vyjímek) tak jsme se vydali do obchodu jako první jsme pro plavky Lucce asi hodinu si je vybírala a další hodinu se mě ptala jestli vypadá dobře (asi jako každá holka bez urážky :D) pak jsme šli pro moje asi za dvacet minut jsem je měl vybrané a vyzkoušené tak už jsme jenom zaplatili teda spíš Lucka protože prohlásila že je na řadě.

Pohled Lucky: Šli jsme k autu ale vidím tam nějakou holku je k nám otočená zády jdeme blíž aby jsme se jí mohli podívat do obličeje přijdeme k ní blíž ona se otočí a je to moje BFF Zuzka neviděly jsme se už 2 roky protože odjela pracovně do Německa samozřejmě jsme obě začaly hned šíleně piště jako fanynky Justina Biebera (nic proti) okamžitě jsme se obejmuly a já ji představila Petrovi potom jsme jí nabídli že můžeme zajít k nám na kafe souhlasila takže jsme nasedli do auta Petr řídil na cestě jsme se Zuzkou probraly všechno možný a Petr jelikož neměl co říct tak byl zticha zaparkoval auto šli jsme od auta k baráku a tam stál....

Takže tím to ukončim promiňte že delší dobu nic nevyšlo ale prostě Vánoce co jinýho dodat můžete psát komenty a hádat koho tam uviděli těšte se na další díl a ČAU P.S. budu ráda za každý koment

*Lucy*







Petr Lexa (Hoggy) je nejKde žijí příběhy. Začni objevovat