5. část

78 3 0
                                    

Čau lidi chci vám moc poděkovat že jste překonali hranici 100 přečtení děkuju moc mam vás ráda.

Ale teď se vrhnem na příběh.

Pohled Lucky: Šli jsme k baráku a tam stál můj bejvalej Martin když jsem se s ním rozešla nedokázal se s tím smířit půl roku potom co jsem mu řekla že se rozcházíme mi pořád psal milostný SMSky a teď už je to přes 2 roky myslela jsem že už ho nikdy neuvidím nechápu jak mě mohl najít nesmí mě poznat.

Pohled Petra: Před barákem stál nějakej chlap neznal jsem ho ale na Lucce bylo poznat že ho poznala najednou mě chytla za ruku a zastavila a Zuzka se taky zastavila Lucka se ke mě nahla a pošeptala mi do ucha ''To je můj bejvalej vůbec si ho nevšímej a jdi co nejrychlejším tempem prosím pak ti to vysvětlím'' jenom jsem přikývl na náznak souhlasu Zuzka na nás koukala dost nechápavě jenom jsem jí naznačil rukou ať jde pořád za náma jenom přikývla

Pohled Zuzky: Vůbec nic jsem nechápala nejdřív Lucka chytla Petra za rukou a zastavila až jsem do ní narazila potom něco pošeptala Petrovi ten jenom přikývl pak mi naznačil abych šla pořád za nima jen jsem přikývla a šla už asi vim proč byla Lucka tak rozrušená před jejich barákem stál nějakej chlap myslim že to byl Lucky bejvalej sice sem ho neviděla osobně ale párkrát když jsme si s Luckou volaly přes skype tak mi o něm vyprávěla podle toho vyprávění byl docela v pohodě ale pak se s nim něco stalo nějak se změnil.

Pohled Lucky: Měla jsem na sobě naštěstí mikinu s kapucou tak jsem si nandala kapucu a byla dost velká že když sem zklopila hlavu tak mi absolutně nebylo vidět do obličeje takže když budu pořád mít hlavu dole tak by mě neměl poznat chytla jsem Petra za ruku abych náhodou do něčeho nenarazila a Zuzku jsem chytla na druhý straně takže z jedný strany Petr a z druhý Zuzka takže to vypadalo jako když jsem nějakej nesvépravnej magor :D tak jsme šli domů pořád tam stál a když jsme přišli před dveře tak Petr strčil klíče do zámku bylo to v pohodě nevšiml si mě ale když v tom....

Tak zase vás nechám v napětí já vim jsem zlá :D pište komenty co si o tom myslíte a ještě děkuju moc za tolik přečtení a zatim ČAU P.S. budu ráda za každý koment

*Lucy*

Petr Lexa (Hoggy) je nejKde žijí příběhy. Začni objevovat