"Her şey bitti Tay, artık konuşmuyoruz" elimdeki içki şişesini kumların üzerine bıraktım ve ayağa kalktım. Aniden kalktığım için başım dönünce Taylor'a tutundum.
Biraz da olsa geçince Taylor' dan destek almayı bıraktım ve gece olduğu için simsiyah görünen denize ilerledim. " Artık beni sevmiyor, Hailey denen o kaltaktan nefret ediyorum " Ben yürümeye devam ederken Taylor durmam için bana yalvarıyordu." Selena dur artık, unut onu tıpkı onun seni unuttuğu gibi " "Olmuyor Taylor tamam mı, lanet olsun ki unutamıyorum " Adımlarımı hızlandırdım. Acı çok fazlaydı ve ben daha fazla bu acıyı taşıyamazdım. "Selena yapma, benim için kendine gel artık. Bu şekilde devam edemezsin" Onu umursamadım ve yürümeye devam ettim.
Çok geçmeden ayaklarım buz gibi tuzlu su ile birleşmişti.Üşümüştüm ama bu üşüme kalbimin onun yokluğunda üşümesi karşısında bir hiçti.
"Sence beni düşünüyormudur?"
Taylor yanıma geldi ve soruma cevap vermeyi es geçerek kolumdan tuttu ve beni geri çekmeye çalıştı. Ama onu engelledim.Kafam güzeldi ve ben bunun tadını çıkarmak istiyordum."Taylor beni rahat bırak, sarhoşluğumun tadını çıkarmak istiyorum"
Taylor kolumu bıraktı ama yine de yanımda duruyordu."Yapma Selena, onun için değmez. Yapma kendine bunu yapma"Denize doğru bir kaç adım daha atarken dedikleriyle durdum.
"Asıl sen yapma Taylor, onu ne kadar sevdiğimi biliyorsun.Ama yine de bana yapma diyorsun.Üzgünüm ama onu sevdiğim sürece bu dediğini yapamam, ondan vazgeçemem" Yine kolumu tutulmasıyla neredeyse dizlerime gelen denizde beraberimde onu da çekerek biraz daha yürüdüm. Dizlerimin boyunu geçince durdum ve başımı kaldırıp gökyüzüne bakmaya başladım.
Gördüğüm yıldızla birlikte bağırdım. "Lanet olsun Justin, her yerde karşıma çıkmak zorunda mısın? " O yıldız bizim yıldızımızdı. O bizim Jelena'mızdı. O bizim hayellerimizi paylaştığımız büyük ve parlak yıldızımızdı. Daha fazla dayanamadım ve neredeyse iki gündür tuttuğum gözyaşlarımın gözlerimden akıp serbest kalmasına izin verdim.
Bir süre ağlayıp rahatladıktan sonra Taylor'a döndüm, ne olursa olsun yanımda olan arkadaşıma... "Götür beni buradan.....lütfen..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
We Don't Talk Anymore (TAMAMLANDI)
FanfictionÇünkü bunca zamandan sonra hala merak ediyorum. Neden senin verdiğin gibi kolayca boşveremiyorum....? 27.09.2016/Hayran Kurgu için de #147