Selena: Justin
Justin: Ne var
Selena: Sana son bir şey diyeceğim ve seni sonsuza dek rahat bırakacağım
Selena: Senden nefret ediyorum ama seni seviyorum.Uyuyamadığımda seni özlüyorum,hırkalarımda hala daha kum var. Hatırlamadığımız akşamlardan kalma. Beni seni özlediğim kadar özlüyor musun?Ortalıkta oynaşıp sonunda sana bağlandım. Her zaman herkesten bıktım ama senden hiç değil. Senden bıkmak istedim ama yapamadım.Sana senin gibi davransaydım, sevmezdin.Doğruyu ortaya çıkarırdım ama ne olursa olsun çiğnemezdin. Bunları biliyorum, seni tanıyorum. Hala daha bana aşıksın ama kalbini bir yalana inanmaya zorluyorsun. Sen beni bıraktın, nedensizce ama ben olsaydım, seni hiç bırakmazdım. Kötülük yapmaya çalışmıyorum. Sadece seni kolumda özlüyorum....Tek sorun bu fakat bunun da çözümünü buldum. Bir daha dönmemek üzere gidiyorum Justin. Sonsuza dek hemde...Beni özle olur mu çünkü beni özlemene bile ihtiyacım var.
Justin: Pekala Selena eminim ki gitmen ikimiz içinde çok iyi olacak. Bunu hissediyorum, seni özleyeceğim...Hoşça kal Günışığı
Selena: Hoşça kal Justin, sonsuza dek...
Selena 1dakika önce aktifti.
YAZARDAN:
Justin telefonunu kapattı ve yatağının üstüne bıraktı. Rahatlamıştı. Selena'nın buradan gitmesi ikisi içinde iyi olacaktı. Bundan emindi. Yine de içinde bir burukluk vardı. Derin bir nefes aldı ve olacaklardan habersiz sahte bir gülümseme ile sahte sevgilisi olan Hailey'in yanına ilerledi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
We Don't Talk Anymore (TAMAMLANDI)
FanfictionÇünkü bunca zamandan sonra hala merak ediyorum. Neden senin verdiğin gibi kolayca boşveremiyorum....? 27.09.2016/Hayran Kurgu için de #147