fourteen

1.4K 89 20
                                    

Şarkıyı açın dediğim yerde açın ve Selena'nın ağladığını hayal edin :)

'Sanırım, sanırım her şey bittiğinde  parçalar geri geliyor, bilirsiniz?" Gülümseyerek karşımda duran kalabalığa baktım. Göz yaşlarım akmak için beklerken devam ettim.

" Bu anılar bir kaleydoskop gibi...Hepsi geri geliyor ama o hiç gelmiyor. Sanırım bir parçam onu ikinci kez gördüğümde bunun olacağını biliyordu...... Bu gerçekten onun söylediği yada yaptığı bir şey değildi. Bu onunla birlikte gelen bir duyguydu. Ve çılgınca olan şey şu ki: tekrar böyle hissedecek miyim bilmiyorum. Hissetmeli miyim bilmiyorum... Dünyasının çok hızlı hareket ettiğini ve parlak yandığını biliyordum. Ama sadece düşündüm ki; Size gülümsediğinde çok fazla melek gibi görünen biri, nasıl sizi kendine çeken bir şeytan olabilir ki? Belki de o beni gördüğünde bunu biliyordu. Sanırım ben sadece dengemi kaybettim. Bence her şeyin kötü yanı onu kaybetmem değildi... Kendimi kaybetmemdi.'

Karşımda ki kalabalıktan alkış ve çığlık sesleri yükselirken  ağlamamak için kendimi zor tutuyordum. Hayatım b*k gibiydi. Tam her şey düzeldi artık mutlu olabilirim derken yine mahvoluyordu. Onu unutamamıştım. Her ne kadar bu sefer bitti onu unuttum desem de olmamıştı unutamamıştım. Her gece başımı yastığa koyduğumda aklıma o geliyordu ve ister istemez ağlıyordum. Zayn beni Gigi denen sürtük için terk etmişti. Hayatımda ikinci kez bir erkeğe güvenmiştim ve o da beni paramparça etmişti.

Gözümden akan bir damla yaşı fark ettirmeden sildim ve minik hayranlarıma gülümseyip şarkıya başladım. -açabilirsiniz-

''Once upon time

A few mistakes ago

I was in your sights

You got me alone

You found me

You found me

You bound me

I guess you didn't care

And I guess I liked that

And when I fell hard

You took a step back

Without me, without me, without me

And he's long gone

When he's next to me

And I realize the blame is on me

Cause I knew you were trouble when you walked in

So shame on me now

Flew me to places i'd never been

So you put me down oh

I knew you were trouble when you walked in

So shame on me now

Flew me to places i'd never been

Now i'm lying on the cold hard ground''

Gözlerimi etrafta gezdirirken yine onu gördüm. Benim söylediğim şarkıda Hailey ile dans ediyordu. Ama sinirlenmemiştim çünkü artık alışmıştım. Hailey sanki başka dertlerim yokmuş gibi sürekli onu benim yanımdayken öpüyor ve ne kadar  mutlu olduklarını yüzüme çarpıyordu. Onlara bakmayı kesip gözlerimi kapattım.

Oh, oh, trouble, trouble, trouble

Oh, oh, trouble, trouble, trouble

No apologies

He'll never see you cry

Pretend he doesn't know

That he's the reason why

We Don't Talk Anymore (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin