twelve

1.4K 97 21
                                    

Justin bara girdiğinde meleğini gördü. Sahneye yeni çıkmıştı ve şarkıyı söylemeye hazırlanıyordu. Justin gülümsedi. Şarkıyı kaçırmamıştı. Planını gerçekleştirmek için Selena'nın şarkının ortalarına gelmesini beklemeye başladı.

Selena son kez etrafına baktı  ve mikrafonunu  eline aldı. 'Merhaba millet, yine buradayız ve ben yine ağlayarak şarkı söyleyeceğim. Hazır mısınız?' kalabalıktan onaylayan mırıltılar yükselmeye başlayınca Selena'da şarkıya başladı. (şarkıyı açabilirsiniz)

Oh, you can't hear me cry

Duyamazsın ağladığımı

See my dreams all die

Tüm hayallerimin yıkıldığını (gözyaşları akmaya başlarken gülümsedi ve şarkıya devam etti)

From where you're standing

Tek başına durduğun

On your own.

O yerden.

It's so quiet here

Burası çok sessiz

And I feel so cold

Ve çok üşüyorum

This house no longer

Bu ev de artık

Feels like home.

Yuvam gibi gelmiyor bana.

Oh, when you told me you'd leave

Bana gideceğini söylediğinde

I felt like I couldn't breathe

Nefessiz kalmış gibi hissettim.

My aching body fell to the floor

Sızlayan bedenim yığıldı yere

Then I called you at home

Sonra seni evden aradım

You said that you weren't alone

Yalnız olmadığını söyledin

Justin şarkının sözleri ile  neye uğradığını şaşırdı. Selena bu şarkıyı kendi yazmış olmalı diye düşündü. Çünkü tam da ayrıldıkları günü anlatıyordu. Justin daha fazla dayanamadı ve yeni bir mikrafon alıp sahneye çıktı ve Selena ile şarkıyı söylemeye başladı. Sözleri bilip bilmemek umurunda bile değildi. Önemli olan o ve Selena'ydı.

(Justin)

I should've known better

Daha önce anlamalıydım

Now it hurts much more.

Şimdi çok daha fazla yanıyor canım.

Selena Justin'in sesini duyunca ağlarken kapattığı gözleri açtı ve sesin geldiği yere baktı. Justin şarkıyı söyleyerek sahneye çıkıyordu. Selena gülümsedi ama bu gülümseme sadece içinde kopan çığlıkları saklamak içindi.

(Selena) You coused my heart to bleed

Sen kanattın kalbimi

And you still owe me a reason

Ve hala bana bir neden borçlusun

Justin, Selena'nın tam yanına geldi ve elini ona uzattı. Selena ise tereddüt ederek Justin'in elini tuttu ve beraber şarkıyı söylemeye devam ettiler.

(Beraber)

I can't figure out why...

Anlayamıyorum nedenini...

Why I'm alone and freezing

Neden ben yalnızım ve üşüyorum

While you're in the bed that she's in

Sen onun yatağındayken?

Şarkı sona erdiğinde Selena, Justin ile birleşmiş olan ellerine baktı. Ne yaptığını anlayınca elini hızla geri çekti. Justin şoka uğrarken Selena kendinden emin bir şekilde Justin'in tam önüne geldi ve durdu. Elinde ki mikrafonu Justin'e verdi ve son sözlerini söyledi. 'Hatırladın mı Justin? Sana gideceğimi söylediğimde bana bunun ikimiz için de en iyisi olacağını söylemiştin. Bunu hissettiğini.... Şimdi de ben hissediyorum. Gitmem ikimiz içinde en iyisi.... Seni seviyorumlar çoktan bitmişti ve tam şu anda hayallerimiz de bitti. Ben gidiyorum... Sakın pişman olduğunu söyleme çünkü pişman olman hiçbir şeyi değiştirmeyecek. Sana sevgilin ile mutluluklar...' 

Selena arkasını dönüp sahneden inerken Justin elini ona doğru uzattı fakat daha dokunamadan Selena çoktan sahneden inip Zayn ile birlikte çıkışa yönelmişti...

Selena arkasını dönüp sahneden inerken Justin elini ona doğru uzattı fakat daha dokunamadan Selena çoktan sahneden inip Zayn ile birlikte çıkışa yönelmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
We Don't Talk Anymore (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin