Nicki soluk soluğa yataktan fırladı. Başını ellerinin arasına alarak derin nefesler almaya başladı. Gördüğü rüyadan yada kabustan dolayı terlemişti.
Julie onun kıpırtısına uyanmıştı. Doğruldu , Nicki'nin nefes nefese olduğunu görünce endişelendi. "Nicki iyi misin?" diye sordu elini omzuna atarak.
Nicki derin derin nefes almaya devam ediyordu. Ellerini yüzüne indirdi ve yüzüne düşen saçları geriye yatırarak yüzünden çekti.
Julie yine endişe içinde sordu. "Ne oldu kabus mu gördün?"
"Bilmiyorum." dedi nefesini düzenlemeye çalışarak.
"Anlatmak ister misin?"
Nicki bunun iyi hir fikir olduğunu düşündü ve anlatmaya başladı. "Beyaz bir boşluktaydım. Karşımda bir kadın vardı. Gölge gibiydi ama daha koyu ve daha karanlıktı. Başka renk yoktu ve yüzü de görünmüyordu. Ama vücut hatları tamamen belirgindi." dedi ve durdu. Rüyayı hatırlamam kalbinin hızlanmasına yol açmıştı. Derin bir nefes alarak devam etti. "Sağ elini bana doğru uzatmıştı. Ve bir isim söyledi. Sonrada uyandım zaten." dedi.
Julie her kelimesini dikkatle dinlemişti. "İlk defa mı? İsim mi?" diye tekrarladı. Bu iki kelimeye takılmıştı.
"Bilmiyorum." dedi Nicki dalgın dalgın.
Julie Nicki'nin bu rüyadan neden korktuğunu anlamamıştı. Kabus gibi değildi. "Nicki sadece bir rüya. Bu kadar korkma. Hadi yat." dedi ve kendisi yattı.
Nicki rahatlamamıştı. "Umarım sadece bir rüyadır." diye düşündü ve yattı. Bir süre sonra yavaş yavaş uykuya daldı.
***
Nicki ve Julie saat 10 gibi uyardılar. Kıyafetlerini değiştirip aşşağı indiler.
Dün gece burada kalıp kalmamak adına büyük bir tartışmaya girmişlerdi. Mira ve Layla sırf bu evden gitmek için doğayı kontrol etmeyi ve yağmuru bir süre durdurmayı bile düşünmüşlerdi. Ama kimse buna izin vermedi. Çünkü doğa bunun bedelini çok kötü ödetirdi. Doğa kendine karışılmasına tahammül edemez.
Dolayısıyla evden çıkarmadılar. Kurtlar aşağıda kaldılar. Ace kendi odasında kaldı. Mira , Layla ve Elizabeth ise misafir odasına geçtiler. Julie Nicki ile aynı odada kalmayı istemişti.
Kahvaltıdan sonra -ki onun için de Julie. ısrar etmişti. Yoksa Mira ve Layla , Julie aşşağı iner inmez gitmek için diretmişlerdi.- kızlar evden çıktılar.
Onlar çıktıktan sonra herkes rahat bir nefes aldı. Mira ve Layla tansiyonu fazla fazla yükseltmişti.
Nicki Ace ve William'ın arasında oturuyordu.
"Sen iyi misin ufaklık." dedi William. Dün olanlardan sonra konuşma fırsatı bulamamışlardı.
"Evet çok daha iyiyim William , sağol." dedi ve birden ayağa fırladı ve hevesle konuştu. "Eee bugün ne yapıyoruz?"
Ace Nicki'yi kıyafetlerinden tuttuğu gibi koltuğa geri oturttu. "Heyecan yapma ufaklık." dedi ve Nicki'nin çenesinden tutarak yüzünü yüzüne çevirdi. "Gözlerin normale dönmüş , bu iyi." dedi Nicki'nin tekrar heveslendiğini görünce "Nicki otur oturduğun yerde." dedi.
William da "dün gereğinden fazla şey yaşadık. Bugün evdeyiz, kafa dinlemek istiyorum."
Nicki oflayarak somurtmaya başladı.
"Ace ve William haklı Nicki. Bugün hepimizin dinlenmeye ihtiyacı var." dedi ve gülümseyerek devam etti. "O büyücülerden sonra sakinliğe ihtiyacım var." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
pandora:Yuvaya Dönüş
RandomBir melez duygularını kontrol etmeli. Çok sevinmemeli çok üzülmemeli ve çok sinirlenmemeli Bir melez duygularını kontrol etmeli