Bölüm 6

15 4 0
                                    

"Nicki daha hazırlanamadın mı?" diye bağırdı Ace aşşağıdan.

Nicki odasındaydı üzerini değiştirmişti. Saçlarını alttan ördürüp örgüyü eliyle sırtına attı. Örgüsü beline kadar iniyordu. yüzündeki kahkülleri düzeltti. Kafasına bir bandana takıp aşşağı indi.

"tamam hazırım"dedi.

Ace koltuktan kalktı kapıya yöneldi. Nickide onun arkasındaydı. Kapıdan çıktıktan sonra Ace kapıyı kilitledi. Nickiye döndü. Garip garip ona bakıyordu.

"ne var ?"dedi Nicki Aceye tuhaf tuhaf bakarak.

"saçların. Neden normal halinde değil?"

"gizleme büyüsünü bozamıyorum çünkü. o yüzden kurdada dönüşemiyorum zaten"dedi sitem dolu sesiyle.

"niye ki?"

"kurda dönüşünce gizleme büyüsü bozuluyor da ondan. Bozarsam da yeniden yapamıyorum. Kaldım böyle. " dedi bilmiş bilmiş.

"sen ne sıkıntı bir seysin yaa"diye dalga geçti Ace. Tabii gülen sadece kendisiydi. Nicki onun bu sözlerine somurtmakla yetinmişti "hadi gidelim " dedi Nicki.

Nickide Acede zıt yönlere yöneldiler. Tam tersi istikametlerde yürüyorladı.

Ace arkasını döndügünde Nickinin yalnış yöne gittiğini gördü. Birkaç saniye ona baktı " Nicki nereye"

Nicki arkasını dönüp Aceye baktı.
"sence. Avlanacagımızı söyleyen sendin değil mi?"

Ace Nickiye tatlı tatlı glümsedi "evet ama burada avlanacağımızı söylemedim. Degil mi?"dedi

Nickinin yüzü düştü "niye ki?"dedi

"mekan değiştireceğiz."dedi. Nickinin yanın gidip elini uzattı. Nicki gözelerini kısarak bir - iki saniye Aceye baktı. Kafası karışmıştı. Acenin elini tuttu. Ace Nickiyi evin arka bahçesine götürdü. Nickinin elini bıraktı. Dirseğiyle Nickinin omzuna yaslandı. Başıyla karşıdaki dağı  göstererek"oraya gidecegiz"dedi

Nicki başını iki santim çevirdi. Yandan , göz ucuyla Aceye bakıyordu. Onun ne hissettiğini ne düşündüğünü  az çok anlamıştı. Bu mekan değişikliğinin geçen gün karşılaştığı büyücüyle ilgili oldugunu düşünüyordu. Nicki Acenin kararına saygı duyarak "sen öyle diyorsan öyle olsun"dedi

"hadi o zaman " dedi ve koşmaya başladı. Nickide onu takip etti. Ace dağın  yamacının azaldını bir yere gelince aşşağı atladı. ayakları yere değince  de koşmayı sürdürdü. Nicki yamaca gelince bir an duraksadı. 'bu biraz sıkıntı olucak' dedi içinden. Birkaç adım geri çıkıp atladı. Ayakları yere değdiğinde biraz tökezlesede toparlanıp koşmaya devam etti. Eğimde kaya çıkıntılarına basarak aşşagı iniyordu. Son yirmi beş metrede aşşagı atladı. Ace kollarını bağdaştırmış onu bekliyordu.

"hatırladığımdan daha mı yavaşsın yoksa hız mı kaybettin"dedi

Nicki hafifçe omuz silkti. "ben değilde sen hızlandın galiba" dedi

Ace sadece hafifçe sırıttı. Ardından arkasnı dönüp ormanın içine doğru koşmaya başladı. Nickide onun peşinden gitti. Nicki haklıydı Ace hızlanmıştı. Normalde ona yetişemiyordu şimdi hiç yetişemeyecekti. Bundan sonrada yetişebileceğini sanmıyordu.

Nicki sabırsızca Acenin arkasından bağırdı. "Ace yavaşlar mısın? Ben vampirler kadar hızlı degilim biliyorsun."

"mız mızlanma Nicki yavaşlaman senin hatan." dedi. Yine dalga geçer gibi konuşmuştu ama haklıydı. Ace hızını düşürsede Nickinin yetişmeyeceği kadar hızlı koşmayı sürdürdü.

pandora:Yuvaya DönüşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin