Mungkin part awal ni pening sikit. Paham paham sendiri ya.
Tak faham pun takpe sbb tkde kaitan sngt pun. Hahaha suka hati je××××××××××××××××××××××××××
"Ke kau nak tahu yang aku selalu main tahi lalat dia dekat perut. Oh god seksi kan badan Saffiya"
"Satu-satunya tahi lalat yang Saffiya ada kan ? Oh aku suka main tahi lalat dia.."
Satu persatu kata-kata Danial kembali bermain dalam kepala Haris. Haris memandang segenap tubuh Saffiya.
'Kenapa aku bodoh percaya ? Dekat tubuh Saffiya ada banyak tahi lalat. Danial cakap satu.' Rintih Haris.
"Saffiya.. Saffiya.." Haris memanggil cemas isterinya itu apabila terpandang tompokan yang terkeluar itu. Tompokan yang keluar disebabkan oleh dirinya sendiri.
Dia bukan bodoh tidak faham situasi sekarang.
Aku tersenyum membalas panggilan Haris.
Tiada guna lagi sekarang. Semuanya sudah berlaku. Nasi telah menjadi bubur.
Haris mendekatkan wajahnya dengan wajah Saffiya. Di lekatkan dahinya dengan dahi Saffiya. "sayang..bie tak tau" Haris berkata sayu.
Senyuman saffiya kembali terukir. Tidak ada yang mampu di buat lagi. Terus tangan yang dari tadi menggenggam cadar di naikkan dan di singgahkan di bahu Haris. Di urut mesra belakang leher Haris.
"Kenapa berhenti. Kata nak seronok. Teruskan jela." Entah apa merasuk diriku. Aku menyuruh Haris menghabiskan apa yang di mulakan tadi.
"Saffiya sayang, Haris tak tahu." Haris terus mengelengkan kepalanya. Akibatnya hidungnya bergesel gesel dengan hidungku.
"Taknak la bincang malam ni. Move Haris. Move" aku berkata manja sambil di angkat punggungku dan memaksa ereksi Haris semakin masuk ke dalam.
"Saffiya jangan macam ni sayang.. saya tahu awak tak rela" kata Haris dengan suaranya di tahan. Mungkin nafsunya kembali apabila ereksinya telah memenuhi daraku.
"Hmm cepatlah Haris. Emm sedapnyaa" suara nafsuku memenuhi kamar tidur kami. Haris tidak mampu menahan kegilaanku lagi. Haris kembali mendominasi permainan yang di mulainya itu.
Aku tarik rambut Haris seakan tidak mahu dia jauh denganku. Bibir kami pula bertaut, Haris tersenyum melihat keasyikkanku. Aku mencium bibir Haris dan Haris membalas ciumanku dengan lembut tapi mengghairahkan.
Desahan desahan kecil keluar dari mulut kami berdua. Kepala Haris kembali terdongak dengan matanya terpejam enggak memandang senyumanku kepadanya, dadanya turun naik. Ereksinya yang masih berada dalamku disorok masuk dan keluar dengan kadar kelajuan minimun. Berbeza dengan permulaan.
Haris mendengus dengan suaranya yang berseli nafsu berahi. "Haris.." aku merengek bila Haris melajukan pergerakan ereksinya ke dalamku. Haris yang mendengar rengekku terus mengucup kembali bibirku dan lidah kami berlaga.
Ruangan ni cuma diisi dengan bunyi kulit berlaga kulit, erengan dan dengusan bernafsu aku dan Haris.
And if counted correctly, we did it 3 times.
Haris berbaring di sisiku setelah lenguh berada di atasku. Dia tersenyum. Tanganya mengelus lembut pipiku.
"You're beautiful sayang" ucap Haris dan merapatkan wajahnya dengan wajahku tapi aku mengelak.
"Why sayang?" Tanya Haris manja. Tangannya kembali menyentuh pipiku.
"Awak tak puas lagi ke ? Awak nak sambung lagi ?"
YOU ARE READING
Masih Aku Cinta
RomanceHampir 2 bulan hidup sebagai seorang isteri kepada seorang pensyarah muda tidak pernah disesali Saffiya Aliya. Tidak pernah menyesal mencintai lelaki yang terpaksa di kahwinnya atas wasiat arwah ayahnya. Pelbagai kenangan di cipta pasangan ini. Cin...