serio chcesz znac szczegóły?

1K 45 3
                                    

Rozdzial dedykowany CherryLady009

-

--------------------------------------------------------
Rano obudziły mnie promienie słońca. No oczywiście bo po co zasłonić okno no po co...

Wracając... otwierając oczy zobaczyłam czyjąś klatkę piersiową i od razu przypominała mi się ta noc. Ta noc gdy Cal całował moją szyję zostawiając na niej ślady, jego mokre pocałunki błądziły po moim ciele przechodziły mnie wszelkiego rodzaju dreszcze ale to te przyjemne dreszcze. Ściągnął ze mnie koszulkę, jego pocałunki schodziły niżej i niżej aż wkońcu doszły do poczatku spodni jednym zwinnym ruchem zrzucił je ze mnie i przenosił pocałunki na moje nogi. Gdy był przy udach rozłożył moje nogi i zaczął całować uda. Gdy doszedł do gumy majtek zaczął je delikatnie usuwać.

Gdy już się mną pobawił zdjął z siebie ubrania i zaczął we mnie wchodzić to było mega przyjemne uczucie.

-o czym myślisz księżniczko? -zapytał chłopak. Dopiero zauważyłam że już nie śpi.

-a o niczym-odpowiedzialam, przecież nie powiem mu ze o tym jak sie kochaliśmy...

Wstając z łóżka zobaczyłam za oknem moją przyjaciółkę z chłopakami (czyt. Ali, Luke i Ash).

- tej spiąca królewno radzę ci wstać.

-po co niby? -zapytał zaspany brunet.

-bo towarzystwo nadciąga

***

Gdy siedzieliśmy juz od jakiś 2 godzin na kanapie jedząc pizze i pijąc cole oraz oglądając jakieś komedie czułam szybką potrzebę pójścia do toalety, wstałam i pokierowałam się do toalety. Słyszałam za sobą czyjeś kroki. Oczywiście że to była Ali a któż to inny.

-i jak było? -zapytała

-i co co i jak bylo?-zapytałam bo serio nie wiedziałam o co jej chodzi.

-no ty+Cal+noc?-odpowiedziała pytaniem na pytanie.

-serio chcesz znać szczegóły?

-i too baaardzo-zaczęła przeciągać słowa

-to się nie dowiesz a teraz wyjdź bo chce załatwić sprawy z kiblem...

Powiedziałam do dziewczyna na co ta kiwnela głową i wyszła. Gdy wróciłam do salonu usiadłam koło Cala i wtulilam sie w niego na co on mnie przyciągnął jeszcze bliżej jeżeli to wogóle możliwe. I tak spędziłam cały dzień az do wieczora.

----

Soorka że taki krótki ale jakoś tak wyszło a więc dziękuję HUBERTOWI za napisanie połowy rozdziału bo bez niego by on nie powstał. Do następnego :*

GŁOSUJ !! KOMĘTUJ !!

<Nowa Sąsiadka> | C.HOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz