Mikor az ajkaink elváltak Luke rám mosolygott és behúzott a szobánkba.
-Ugye nem akarsz megint szexelni?-néztem a szemébe.
-Dehogyis!-nevetett fel.
-Akkor mit szeretnél csinálni?-ültem le az ágyra.
-Ki vinni a gyerekeket a játszótérre!-vett elő egy fekete nadrágot és egy úgy szint fekete pulóvert.
Én is vettem elő ruhát magamnak. Utána felöltöztettem Martinát. Bryan magától felöltözött. Mikor mindennel kész lettünk elindultunk a játszótérre. Ahogy sétáltunk úgy éreztem, hogy tökéletes családom van. Ami nagyon igaz is. Mikor kiértünk a játszótérre Luke elment focizni Bryan-al. Én pedig tologattam a babakocsiban Martinát. Így hamar el is aludt.
-Anya te nem jössz focizni?-futott oda hozzám Bryan.
-Én nem tudok focizni.-nevettem el magam.
-De biztos tudsz édesem!-jött oda Luke is.
Mivel túl erőbe voltak én mentem most focizni Bryan-al. Szó szerint kicselezett a saját fiam. De én is próbálkoztam. Nem nagyon jött össze. Luke távolról mutatta, hogy jó.
Mikor mind a ketten kifáradtunk haza indultunk. Egész úton a fiúk a foci tudásomat kritizálták.
-Na jó engem békén lehet hagyni!-nevettem el magam.
-De tök jól focizol!-nevetett Bryan is.
Én pedig megráztam a fejem. Ahogy haza értünk mindenki el ment zuhanyozni. Amikor már mindenki végzett be bújtunk az ágyba.
-Édes van egy kis lerendezni valónk!-tornyosult fölém Luke.
Én pedig a karjaimat a nyaka köré fontam és lehúztam magamhoz egy csókra.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Takarítónőből Mrs.Hemmings 3.évad (Befejezett)
Fanfic18+ Életem legszebb napjai voltak amit Luke-al és a gyerekeimmel töltöttem és töltök