Miután Luke lefektette Martinát vissza jött hozzám aztán pedig leültünk a kanapéra.
-Mit csináljunk?-nézett rám a kék szemeivel.
-Nézzünk filmet!-mosolyodtam el.
Luke felállt aztán elő kereste a filmeket és kiválasztott egyet. Emlékszem mindig ezt csinálta direkt horror filmet választott. Remélem most nem.
-Mit nézünk?-bújtam hozzá.
-Csak a te kedvedért a Szerelmünk Lapjait!-csókolt meg.
Mondtam már, hogy mennyire imádom? Persze, hogy mondtam. Hisz vele betelni lehetetlen. Elkezdtük nézni a filmet. Eszembe jutottak a megismerkedésünk pillanatai. Hogy én mennyit sírtam miatt. De nagyon megérte.
-Na min gondolkozol ennyire?-állította le a filmet.
-Csak a mi történetünkön!-néztem a szemébe.
-Hát az nem volt valami zökkenő mentes!-nevette el magát.
-Az biztos!-álltam fel.
Felmentem a szobánkba és hát keresgéltem egy új felsőt mivel ez kicsit gáz volt. Elkezdtem fel venni a pólót mikor megláttam Luke-t. Aki aranyosan nézett rám.
-Sokkal jobban néznél ki a póló nélkül!-jött közelebb hozzám.
-Elhiszem, hogy ez nélkül jobban tetszenék!-kacsintottam rá.
-Kicsim nem akarsz egyet dugni?-kérdezte aranyosan.
-Talán!-néztem fel rá.
Erre Luke közelebb jött én pedig elfutottam előle. Ő pedig utánam. Eskü mintha kisgyerekek lettünk volna. Lefutottam a nappaliba. Kicsit megálltam, de láttam, hogy jön Luke ezért tovább futottam a konyhába. Sajnos hát a legrosszabb helyre mert onnan szabadulás nincs. Hát igen Luke is beért.
-Na baby most rá fáztál!-húzott közelebb magához.
-Tudom!-csókoltam meg.
Luke elmélyítette a csókunkat aztán az ölébe vett és úgy vitt fel a szobánkba. Óvatosan letett az ágyra és fölém mászott.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Takarítónőből Mrs.Hemmings 3.évad (Befejezett)
Hayran Kurgu18+ Életem legszebb napjai voltak amit Luke-al és a gyerekeimmel töltöttem és töltök