1 héttel később
A gyerekek még mindig a srácoknál vannak. Mivel mi kicsit kettesbe szerettünk volna lenni. A vitánk után már nem nagyon vitatkoztunk. Csak annyi, hogy nem értünk úgy egymáshoz. Este felé jár hatott amikor lefeküdtem. Hát igen mivel kicsi szünetet tartunk a kapcsolatunkba Luke a kanapén alszik én pedig fent a szobánkba. Ezért én egy melltartó bugyi kombinációjába alszom. Luke lépett be az ajtón.
-Miért csinálod ezt velem édes?-mászott fölém.
-Mégis mit?-vontam fel a szemöldököm.
-Azt, hogy ilyen rohadt szexi vagy két gyerek után is!-csókolt meg.
A csókunk egyre szenvedélyesebb lett. Luke levette a melltartóm és a bugyim. Magáról pedig a boxerét. Elővett egy óvszert a fiókból és felgörgette az erekciójára.
-Bassza meg ki szakadt az óvszer!-vette észre aztán el is dobta.
-Akkor óvszer nélkül?-mosolyodtam el.
-Biztos nem! Mert nem akarok még egy gyereket!-vette fel a boxerét.
Aztán kiment a szobából. Én is felvettem a ruhadarabjaimat. Aztán kaptam egy üzenetet Mike-tól.
M: Na mi van? Volt valami? *perverz fej*
Én: Nem mert kiszakadt az óvszer!
M: Ne basszá! Pont ezért?
Én: Igen!
M: De max jön a 3. pici Hemmings!
Én: De Luke nem akar még egyet!
M: Mert egy fasz!
Ezen az üzenetén elmosolyodtam mert totálisan igaza volt. Lementem a nappaliba. Luke kapcsolgatta a tévét.
-Ne haragudj!-jött oda hozzám.
-Semmi baj!-mosolyodtam el.
-De most komolyan nem szeretnék még egyet!
-De kettőt be vállaltál velem két év alatt!-emeltem fel a hangom.
-Mert szeretlek! És tudtam, ha lesz kettő az bőven elég, de úgy látszik nem! Akkor ülj más faszára!-emelte fel ő is a hangját.
Közben ő is kapott üzenetet.
Luke és Mike beszélgetése:
Mike: Miért vagy fasz?
Luke: Nem vagyok az csak nem akarok tőle több gyereket!
Mike: De szereted Hope-t nem?
Luke: De imádom csak így is sok volt belőle két év alatt!!!
Ezt a mondatát elküldte nekem Mike. Egyből elsírtam magam. Nem hiszem el, hogy pont ő mondd ilyet.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Takarítónőből Mrs.Hemmings 3.évad (Befejezett)
Fanfic18+ Életem legszebb napjai voltak amit Luke-al és a gyerekeimmel töltöttem és töltök