Byl večer. Ceremoniál proběhl ani ne před hodinou a jeho bývalý mistr ho odvedl k Nejvyšší radě jedi. Když dorazili do nejvyšší věže chrámu, bývalý mistr si sedl po pravici velmistryně Melloron a upřel na Ennitha pohled, kterým ho pozoroval po celou dobu jeho výcviku. Tvrdý, ostrý a přísný pohled zabraka plnícího své poslání, jak nejlépe umí: udržovat Řád čistý a neposkvrněný temnou stranou síly. Celý život lovil sithy, odpadlé jedie, renegáty a osoby, které si našli vlastní cestu k Síle. Tito všichni byli skvrnou na abstraktním plášti Řádu. A proto museli být zničeni dříve, než by napáchali nějaké škody v galaxii. Hatan Dorrgoth, mistr, se ukázal být v této činnosti nejlepší, a proto byl u mnohých považován za budoucího velmistra, jež úplně očistí jedie a galaxii od temnoty.
"Čeká tě první zkouška.", oznámil Ennithovi zabrak. Překvapilo ho to. Vědel, že ho čeká život plný práce, takový byl prostě jeho úděl ve světě, ale že ho pošlou na misi hned v ten den, kdy ho velmistryně prohlásí za Lovce sithů, to nečekal.
" Jaká mistře?", zeptal se pln zvědavosti. Přestože byl značně překvapen, nemohl se dočkat.
"Poletíš do Bothanského sektoru, na planetu Mandell, v systému Mandell. Setkáš se tam s rytířem Ebonem Rellem. Ten byl vyslán, aby vyšetřil útoky na lodě s dodávkami obilí do Jádra. Prý tam objevil teroristickou buňku.", oznámila mu velmistryně.
"To ale není důvod, proč mě tam posíláte.", přemýšlel nahlas Ennith.
" Přesně tak. Ta buňka je prý vedena temnou stranou síly. Proto tam poletíš a celou tu buňku vypálíš do základů.", tato slova způsobila, že se mu do cév vylil adrenalin a zeslábla mu kolena. Ucítil lehký strach. Ale hned tyto pocity udusil a uklidnil se, přesně jak ho to mistr učil. Ten v síle ucítil co se v něm dělo a kývl na něho, byl spokojený s tím, jak jeho bývalý svěřenec vnitřně zvládl situaci.
"Splním vaše přání", uklonil se a odešel. Víc vědět nepotřeboval. Věděl, že všechny podrobnosti bude mít v datapadu hned jak přijde do své místnosti. Droidi patřící řadu byli téměř nepostřehnutelní. Jeden z nich už mu ty informace do datapadu určitě nahrál...O šest hodin později...
Přišel do hangáru, kde na něho čekala stíhačka třídy Aethersprite. Byla mu přidělena pro misi, která ho čekala. Na tu se připravil jednoduše. Spal čtyři hodiny, najedl se a meditoval.
S sebou měl pouze své oblečení a světelný meč. Víc nepotřeboval. Byl jedi. Ochránce míru a spravedlnosti v galaxii plné zločinu a podvodníků. Čekala ho práce. Možná sithský pán snažící se dostat k moci pomocí terorismu. Odporné, řekl si v duchu Lovec.
Naskočil do stíhačky a vylětěl na orbitu. Napojil se k hyperprostorovému modulu, patřícímu ke stíhačce, ve které letěl. Zadal do systému souřadnice planety Mandell a skočil do hyperprostoru.