Osa 8-sünnipäev

84 7 0
                                    

Täna ongi siis mu 16. sünnipäev. Ma ei suuda seda ikka veel uskuda.
Hommikul kui ärkasin sain juhendajalt paki,mille ema ja isa olid saatnud mulle sünnipäeva puhul.
Mõtlesin, et mida ma saan ema ja isa käest.
E:Mis sa said paki seest.
M:Ma pole seda veel avanud.Aga avan kohe
Tegin paki lahti ja seal sees oli kalevi mustika šokolaad,kitarri kaelakee,mida ma olin juba ammu soovinud ja viimaks oli seal sees selfie stick. Ma olin oma kingiga väga rahul.
Selfie stickiga plaanisin teha palju pilte koos oma sõbrannade ja Alexiga.Aga raske oli ka uskuda,et homme on laagri viimane päev.Hakkasin mõtlema mis minust Ja Kristelist saab.
K:Hey.
M:kuule ma tahaksin sinuga rääkida,mis sa arvad,mida ema ja isa otsustasid?
K:Kui homme lähen koju,eks siis saame teada.
Kristel andis mulle väikese kotikese,kus oli milka šokolaad ja käevõru.
M:Tänan sind.
Tänane päev tuleb hästi kiire.Täna on metsapiiga võistlus ja ma pean veel koos Alexiga meie esinemist harjutama.
Ma teadsin,et Alexiga saan ma veel suvel kokku,sest ta kolib augustis oma perega Tallinna.Me ei hakka küll samades koolides käima,aga ikkagi saaksin temaga kokku saada.
Maja ees ootas mind Alex.
A:Hey kallis.Palju õnne sünnipäevaks!
M:Tänan sind 😊
Alex kinkis mulle suure šokolaadi.
A:Ma luban sulle,et kui me Tallinnas kokku saame,teen sulle parema kingi.
M:Seda pole vaja.Mulle piisab sellest,et mul oled sina 💝
A:Oled tänaseks valmis.
M:Olen,aga olen ka üsna närvis.
A:Ära karda,ma usun,et sa saad hakkama.
M:Sa oled ainus inimene,kes usub minusse.
Täna ma ei läinud hommikut sööma,sest aega ei olnud.Juba hommikul algas metsapiiga proov.Harjutasime tantsu ja kõnnakut.Seda oli raske teha,aga hakkama sain ikkagi.
E:On sul juba tants välja mõeldud?
M:On küll.Aga sul?
E:Natukene on vaja veel täiustada.
Lõunani tegime proovi ja siis saime sööma minna.Mul ei olnud ültse soov tagasi minna,aga pidin tegema.
Peale lõunat pidime harjutama tantsu koos poisiga.
Me valisime Alexiga Russian roulette laulu.
Emily valis Nicki Minaj laulu only.
Alexiga oli lihtne tantsu teha.Talle sobis see kava.
Kella 7ni anti meile vaba aeg.Aga mina ja Emily valisime endale riideid õhtuks.Adriana ja Kristel lubasid meile soengud teha.
Õhtul oligi siis käes kaua oodatud metsapiiga.Mina olin 5 ja Emily oli viimane.
1voor oli kõnnak,siis tuli tants,peale seda küsimustele vastamine ja viimaks esinemine poisiga.Kui metsapiiga sai läbi,ei suutnud Me Emilyga uskuda,et see saigi läbi.
A ja K:Väga tublid olite.
M:Me tegimegi selle ära.
See on olnud mu elu parim päev.
Kutsusin Kristeli,Emily ja Adriana õue,et nendega pilte teha.Meil oli väga lahe olla ja ma kavatsesin nendest kodus albumi teha.
Alex nägi,et meil oli tore olla.
A:Mis teete tüdrukud?
M:Tegime selfiesi.
Adriana,Emily ja Kristel läksid ära ja ma tegin selfiesi koos Alexiga.
A:Ma panen need pildid kodus fb üles.
M:Kas me kohtume veel suvel?
A:Augusti lõpus kohtume.
M:Lubad?
A:Luban.
Ma tegin Alexile tükk aega kalli ja siis suundusin majja.
Tänane päev oli väga väsitav ja mulle väga meeldis mu sünnipäev. Aga homne päev saab raske olema.

...Eelnevalt olen kirjutaja kirjutatud teksti veidi muutnud, kuid nyyd jätsin selle täiesti samaks. Asi on selles, et kirjutaja ei oska ise lugusid siia kirjutada, seega ma aitan teda.
Like!
Kirjutaja M; Abistaja J

Mina ja minu salaeluWhere stories live. Discover now