Hommikul ärkasin kell 08.15 ja mõtlesin,et miks Kristel ei tulnud.
Helistasin talle,aga ta telefon ei vastanud.Helistasin siis papsile ja paps ütles:Kristel saabub lõuna poolikul.Tal ei olnud eile millegagi tulla.
Läksin enne äratust õue ja nägin seal Taanieli.
M:Hommik
T:Hommikust.Mida sa nii vara üleval teed?
M:Ei viitsinud enam magada,mõtlesin,et jalutan natuke.
T:Tahad koos minuga jalutama tulla?
M:Tahan 🙂
T:Laagri lähedal kasvavad õunad,lähme õunaraksu.
M:Ma ei tea....
T:Tule ikka
M:Ok,ma tulen.
Jalutasin Taanieliga 20 minutit ja tulin siis tagasi.Taanieliga tundus väga lahe olla.
Kämpingus oli Adriana juba ärganud.
A:Hommikust.Kas Kristel ei tulegi?
M:Tuleb,aga lõuna aeg.
A:Mis kell äratus on?
M:09.00
Järsku hakkas kusagilt vali muusika tulema.Äratus oli varem.Kogunesime laagriplatsile ja tegime võimlemist.Ma ültse ei viitsinud seda teha.
Hommikusöögi lauas antsin oma koha Adrianale ja ainuke vaba koht oli Taanieli kõrval.Taanielil oli muidugi selle üle hea meel.
Esimene ala oli meil täna takistusrada,mille pidi läbima ühe minutiga.Konkurents oli suur,ma teadsin,et Adriana on kiire jooksja.
Uue alani oli 10 minutit aega ja ma mõtlesin Alexile helistada.
M:Hey,kuidas sul läinud on?
A:Hey muska,mul on hästi läinud,aga sul?
M:Praeguseni on hästi läinud,aga ma väga igatsen sind.
A:Ma igatsen sind ka.Ma pean praegu lõpetama.Kallis oled
M:Sina ka
Ma olin nii rõõmus,et sain Alexi häält kuulda.
Teine ala oli meil korvpall,korvpall tundus lihtne,sest olen 2. aastat korvpalli trennis käinud.
Kell oli saamas 13.00 ja läksin parklasse,et Kristelit näha.Ta oligi kohal.
M:Tsau Kristel
K:Hey Marissa
M:Kasvataja ootas sind juba.
14.00 oli meil söömine.
T:Täna on jälle disko.Kas sa tuled?
M:ma ei teagi,pärast eilset ei tahaks.
T:Keegi eriti ei näinudgi.
M:Vaatan veel.
Pärastlõunal saime pool tundi ujumas käia ja tund aega oli meil vaba aega.Ma vaatasin koos Emilyga "Kirgede tormi" ja sõime koos m&m crispy komme.
19.00 oli meil õhtusöök teistsugusem.Meil toimus lõkkeõhtu kus saime grillida viinereid ja vahukomme.Ma tegin endale smores maiuse.Tegin palju pilte koos sõbrannadega.Aga ma väga ootasin diskot.Läksin diskole oma lemmik riietega.Neoonsinised lühikesed püksid,musta valge mummuline särk ja roosad kingad.Alguses ei olnud eriti kedagi,aga kui ma tantsisin,läks järsku pimedaks.
M:Taaniel,võta oma käed mu silmade pealt ära.
T:Kust sa aimasid?
M:Sest poisid teevad alati nii.
Diskol sai esitada soovilaule ja ma soovisin oma lemmik laulu"7 years"
See oli kummalisel kombel ka Taanieli lemmik laul.Meil sai diskol nalja.10 min enne öörahu saatis Taaniel mu kämpingu juurde.
M:Sinuga on väga tore olla,aga sa peaks teadma,et....
Ja siis ta ootamatult suudles mind.Votege. Vabandust kirjavigade pärast, kuna ma(muutja Janete) ei viitsinud neid muuta. Kirjutaja: Mariana.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Mina ja minu salaelu
Ficção Adolescente15-aastane Marissa saab ühel päeval teada, et tal on õde Kristel. Ta hakkab temaga suhtlema, ning Kristel tirib ta suhete keerisesse.