Täna on laagri viies päev ja homme on mu sünnipäev.Homne saab kindlasti põnev olema. Hommikul,kui kogunesime maja ette tehti meile teatavaks,et täna on metsapiiga eelvoor ja laagri ekskursioon.
E:Kuhu me läheme siis?
Sven: Tartu noortepäevadele.
M:Ma olen seal käinud.Seal oli väga põnev
A:Mis seal üldse tehakse?
M:Seal on tänavakunst,tantsimine ja sportlikud tegevused.Ma proovisin eelmine aasta rulaga sõita
Sven: mul on vaja 10 tüdrukut,kes oleksid nõus hommikul minema.Te läheksite siis koos poistega. On vabatahtlike?
M:Mina,Adriana,Emily ja Kristel oleksime nõus tulema.
Peale meie tuli veel 6 tüdrukut.Lipu all saime teada,et täna on meil muinasjutu õhtu.See ajas isegi natukene naerma.
Hommikusöögi aeg pidime kiiresti sööma,sest buss pidi lahkuma kell 11.00. Söökla ees ootas mind Alex.
A:Hommikust kallis.
M:Hommikust.
A:Ega sa ei tea,kes tulevad meiega ekskursioonile?
M:Mina,Adriana,Emily,Kristel ja veel 6 tüdrukut.
A:Tahad ma hoian sulle bussis kohta?
M:Tahan,aga istume siis taha
Maja ees kohtasime väikeste tüdrukute juhendajat Birgitit.
B:Täna on metsapiiga eelvoor,aga kuna mõned teist lähevad praegu ekskursioonile,teeme nii,et need kes lähevad praegu ära,saavad õhtul eelvoorus osaleda. Mina osalen metsapiiga eelvoorus koos Adriana,Emily ja Kristeliga.
M:Kuulge,kell on 5 minuti pärast 11.
Peame minema hakkama. Panin selga oma lemmik riided. Aloha lillelise särgi,neoon roosad teksa lühikesed püksid ja Converse jalanõud.Olime õnneks esimesed tüdrukud,kes jõudsid bussi peale. Kuna taga polnud enam kohtasi,istusid Adriana,Emily ja Kristel ette poole. Istusin taha Alexi kõrvale.
Buss alustas Tartu poole sõitmist.Kuna mul olid kaardid kaasas,mängisin neid koos Alexiga. Järsku jäi buss seisma.
M:Mis toimub,Tartusse on veel 5 km minna?
Juhendaja Carolin:Tehniliste rikete tõttu peame Tartu jala minema.
M:Oodake.Me peame nagu jala minema vä? Väljas on ju nii palav olla.
Aga midagi muud ei jäänud üle.Võtsime end paaridesse ja hakkasime tartu poole minema.Poole tunni pärast olime kohal.Noortepäev tundub lahedam,kui eelmisel aastal.
Carolin:Saate 1h ja 30 min siin olla.
Meile sellest ajast piisas. Mina ja Alex läksime bmxi trikitajaid vaatama.
A:Ma lähen proovin ka.
M:Kas sa oskad seda?
A:Muidugi oskan.Olen seda kodus proovinud
Mina läksin samal ajal rulaga sõitma.See oli lahe sõit.
Vaatasime tänava esinemisi,hüppasime batuutidel.Meil oli tore olla
Kell 15.00 olime tagasi laagris.Saime kohe minna lõunasöögile.Aga isu mul eriti ei olnud,sest ootasin metsapiiga eelvooru.Eelvoor toimus klubihoones. Pidime tantsima juhendaja Carolini väljamõeldud tantsu.Hommikusest voorust sai 5 inimest edasi.Praeguses eelvoorus oli ka võimalus saada viiel inimesel metsapiigasse. Tegime tantsu tükk aega ja siis pidime hetke ootama,et saada teada,kes saavad metsapiigasse.
Nimed tehti teatavaks:Emily, Doris,Ragne, Jessica ja Marissa.
Ma ei suutnud uskuda,et sain edasi. Meil toimub metsapiigas:Tutvustus,tants,kõnnak,küsimustele vastamine ja esinemine koos poisiga.
Eelmisel aastal olin ma kolmas,aga sellel aastal loodan võita.Vabal ajal tegime oma muinasjutu õhtu esinemist.Meie saime kaunitari ja koletise muinasjutu.Mina olin kaunitar.
Teised saabusid kell 16.00 Ja sellel ajal avati ka puhvet.Aga täna oli puhvet üsna tühi.Isegi jäätist ei olnud enam.Ostsin endale ainult mustika vee.
19.30 algas meil muinasjutu õhtu.Meie muinasjutt oli viimane.Vaev sai tasutud.
Tänase õhtu tahtsin Alexiga veeta.A:Kuulsin,et sa said metsapiigasse.Õnnitlused.
M:Tänan,aga mul on sinu abi vaja.
A:Kas sa tahad koos minuga esineda metsapiigas?
M:Kuidas sa juba tead?
A:Emily ütles mulle.
M:Oled siis nõus?
A:Muidugi olen.
M:Tänan sind.Jalutasime Alexiga laagriplatsil ja ta märkas,et ma olen täna vaikne.
A:On kõik korras?
M:Jah,aga ma mõtlen oma homsele sünnipäevale.Ma saan homme 16.
A:Su sünna on ju juba 2h pärast.
M:Viimased 2h kui olen 15.
Kiikusime Alexiga tükk aega,aga 23.55 läksime maja juurde.
Me kallistasime üksteist kaua ja siis saigi kell 00.00
A:Palju õnne musi.
M:Tänan.
Soovisin Alexile head ööd ja ma läksin majja.
Kui läksin tuppa,ootas mind suur üllatus.
A,E,K:Palju õnne sünnipäevaks!
Hommikul saan nendelt kingituse.
Päev oli olnud väsitav ja ma läksin magama.
Head ööd teile kõigile
STAI LEGGENDO
Mina ja minu salaelu
Teen Fiction15-aastane Marissa saab ühel päeval teada, et tal on õde Kristel. Ta hakkab temaga suhtlema, ning Kristel tirib ta suhete keerisesse.