Osa 4-suhted ja halb laagripäev

142 6 0
                                    

A:Marissa,kas sa oleksid minu tüdruk?
M:Jah,oleksin küll,aga me saaks ju ainult see laager koos olla.Mina elan Tallinnas,sina elad Tartus.
A:Ma tahtsin sulle seda juba eile öelda Ma kolin perega Tallinasse.
M:omg,pole võimalik.
A:on küll.
Ma olin nii õnnelik,et tegin Alexile suure kalli.Mul on oma poiss,mul on oma poiss!Alex tegi mulle musi ja ta läks oma majja.Olin maailma kõige õnnelikum inimene.

K:Ma kuulsin väljas sinu ja Alexi juttu.Mul on hea meel sinu üle.
M:Sul ja hea meel.Uskumatu.
K:Soovin sulle ja Alexile palju õnne ja armastust.
Uskusin Kristelit,aga sisimas kartsin,et see ei too head.

Mõni minut enne öörahu tuli Emily majja.
M:kus sa olid?
E:olin Taneliga jalutamas.
M:Kas juhtus veel midagi,mida ma ei tea?
E:me suudlesime.
Emily oli nii õnnelik.Isegu mina olin rõõmus selle üle.
Saime enne magamaminekut mahlapaki ja saiakese.
See öögi oli mul raske uinuda,sest Alex tegi mu nii õnnelikuks.

**Hommikul**
Täna oli mul raske ärgata,sest olin väga väsinud.Kõrvaltoa omad laamendasid poole ööni ja raske oli niiviisi magada.

Juhendaja Triin nägi,et ma olin väga väsinud ja ta lubas mul tuppa jääda hommikuvoimlemise ajaks. Täna on meil väga sportlik päev. Kogunesime maja ees rivvi ja suundusime lipu juurde.Rivistusel heiskasime laagri lipu ja premeeriti võistluste võitjaid.Seekord ma kahjuks ei võitnud midagi, aga sai Emily auhinna.

Hommikusöögi aeg lootsin,et eilne insident ei korduks.Seekord see oleks äärepealt juhtunud.Aga reageerisin kiiresti ja midagi ei juhtunud.

Kogunesime klubisse,kus meil algas keegel.Keeglit oli kerge mängida,aga jäin koos Emily ja Adrianaga viiki.

Pallimängud toimusid meil all basseini juures.Mina ja Kristel saime tiimid valida.Valisin esimesena Emily ja siis Adriana.Kuulsin,et Kristel pidi võrkpallis hea olema.Mängu seis oli 10:8.Kristel tahtis väga võita.Samal ajal läksid poisid ujuma ja ma lehvitasin Alexile.Aga Kristel lõi vihahoos palli nii kõvasti,et ta lõi selle mulle vastu nägu ja ma kukkusin selili ja ma minestasin. Ma ainult kuulsin Emily ja Adriana hääli.

E:Issand Marissa,kas sa kuuled meid.
A:tee silmad lahti.
Emily kutsus karjudes Alexi minu juurde.Kõik suured poisid tulid koos Alexiga minu juurde.Tundsin,kuidas Alex mu ümbert kinni võttis.
A:Musi,palun tee silmad lahti.

Juhendajad olid ka just jõudnud ja nägid,et ma lamasin maas.Kasvatajad proovisid mind turgutada.Nad panid mulle külma räti pea peale.Kui avasin silmad,küsisid kasvatajad,mis minuga juhtus.
M:Sain palliga vastu nägu.
K:Ma palun väga vabandust.
A:Musi,tahad ma aitan su püsti.

Kui tulin püsti,nägin,et mu valge särk oli punaseks saanud. Mu ninast tuli verd. Ma olin nii paanikas,aga Alex rahustas mind maha.Läksin koos juhendajaga üles arsti juurde.Pidin pool tundi enda nina peal külmakotti hoidma.Indiacas ma kahjuks ei saanud mängida,sest arst kartis,et mul võib tulla uus nina veritsus.Alex tuli minu tuppa.
A:Kuidas sul on?
M:Hästi on,aga see sakib,et ma ei saa indiacat mängida.
A:ma peaks praegu võrku mängima,aga mind lubati sinu juurde,sest ma väga palusin seda.
M:Aitäh sulle,oled parim.
A:ma pean nüüd minema,näeme hiljem.
Tegin Alexile suure kalli ja ta lahkus toast.

Kell 13.40 tulid teised tuppa ja küsisid,on mul kõik korras.Isegi Kristel palus veel kord vabandust.
M:Kes võitis indiacas?
E:Kristeli tiim.
A:Me jäime 2 punktiga alla.
M:Seegi hea.
Juhendaja tuli minu juurde ja küsis,kas ma tahan pildijahil osaleda.
M:tahan küll,mul on parem olla.

Kell 14.00 läksime sööma.Pidime ruttu sööma,sest meil algas kell 14.30 fotojaht.Meil paluti minna klubihoonesse,kus tehti segatiimid.Olin koos võõrastega.Ainult üks minu maja tüdruk oli minu tiimis.Meie tiimi kapten oli Rolf.Pidime piltite järgi kohad üles otsima ja neid pildistama.Vaja oli leida 20 fotot.Poole tunni jooksul pidime leidma nii palju pilte,kui võimalik.

R:Kuidas sulle siiani on laager meeldinud?
M:väga tore on olnud,kuni tänaseni.
R:Nägin jah,see pidi vist väga valus olema.
M:Oligi,isegi minestasin.
Üks väikene laps leidis viimase koha,kus pidi fotot tegema.Viisime minu telo koos piltidega kasvatajate kätte.

Täna oli väga palav olla.+25 sooja.Puhvet oli ka täna kinni,sest jääkamber oli rikkis.
Õhtul kogunesime taas lipu juurde ja tehti teatavaks,kes võitsid fotojahi.Minu tiim võitis.Võitsime endale valgemetsa pahvid.

Kuni õhtusöögini oli meil vaba aeg .Ma magasin 15 minutit,kuna olin väga väsinud.Adriana tuli tuppa ja ütles,et et seekord sai kogu meie maja 9.punkti.Suurte poiste majas 4.tuba sai 10.punkti.

Juhendajad andsid teada tänase õhtu teema.Täna pidime tegema playbacki.
Adriana tahtis teha playbacki koos minu ja Emyliga. Me valisime laulu Pitbull timber.See oli väga hoogne kantri laul.Kristel tegi koos oma sõbrannadega sama laulja teist laulu: feel this moment.

Alex kutsus mu korraks õue ja ta palus minult abi.
A:Mina,Rolf ja Tanel teeme Justin bieberi laulu "Baby".
M:las ma pakun,sa tahad,et ma tuleksin koos teiega lavale.
A:jah,kas sa oled nõus tulema.
M:Muidugi,aga meil on ka teie abi vaja.
A:mis abi vajate?
M:Ma teen koos Emily ja Adrianaga pitbulli laulu timber.Teie võiksite olla meie paarilised.
A:Ma lähen ja räägin poistega.Tulen varsti tagasi.

Mina aitasin samal ajal Adrianale riideid valida.Me kolmeksesi kandsime ruudulist flannel'i ,lühikesi pükse ja musti kingi.

Poisid tulid kohale ja me näitasime neile kava ette.Nad said väga hästi hakkama.
Aga mina pidin pärast nendega minema,sest nad tahtsid oma kava läbi teha.Pidin seal mängima raskesti kättesaadavat.

Kell 19.00 oli aeg käes.Minu ja poiste kava oli kolmas.
Me saime väga hästi hakkama.Meie kava lõppes sellega,kui poisid laskusid ühele põlvele ja meie tüdrukud istusime nende põlve peale. Meile plaksutati tükk aega.Ma olin elu õnnelik.

Poiste baby laul oli eelviimane.
Taaskord saime palju kiitusi.
Peale playbacki olin väga väsinud,aga siiski läksin koos Alexiga diskole.
R:kes koostas meie tantsukava.
M:Adriana,kas sa sooviksid temaga tutvuda?
R:see tundub hea mõte.

Läksin koos Alexi ja Rolfiga enda maja juurde ja kutsusin Adriana õue.
Adriana oli väga üllatunud.Talle väga meeldis Rolf.
Emily oli jälle koos Taneliga kadunud.

Läksime 4kesi korvpalli mängima.Mängisime kella 23.30 ni.
Jätsin Adriana koos Rolfiga kossu platsile,aga ma läksin koos Alexiga maja juurde.
A:Tänan,et mind aitasid.
M:Muska,sinu nimel teen ma kõike.
Soovin Alexile head ööd ja tegin talle kalli.Ta ei tahtnudki minust lahti lasta.
Kui läksin tuppa,jäin ootama Emilyt ja Adrianat.

Emily tuli tuppa.
E:Tanel on nüüd minu poiss
M:Ootame Adriana ka ära,ta jäi enne koos Rolfiga õue.

Adriana tuli meie tuppa ja ta tundus teistsugune.
A:Rolf suudles mind.Ma väga meeldin talle.
Meil Emilyga oli Adriana üle hea meel.

Läksime oma saiakestele järgi ja hakkasime neid oma toas sööma. Adriana tahtis juba magama minna. Emily ja mina olime ka väga väsinud. Soovisime üksteisele head ööd ja läksime magama.

VOTE ja COMMENT😊

Mina ja minu salaeluDonde viven las historias. Descúbrelo ahora