Osa 5-õde ja juhendajad

135 11 0
                                    

Täna on laagri 3. päev ja neli päeva on veel laagris olla.Ma väga ootan 6. päeva. Siis on minu sünnipäev.Ma saan 16.

**Hommik**
Täna ärkasin üsna vara,sest toas oli väga palav olla.Äratuseni oli veel tund aega ja ma mõtlesin,et peaksin pesema minema.Võtsin meigikotist oma thick and gorgeous šampooni ja apelsini lõhnalise dušigeeli.
Kristel ärkas ka ülesse.

K:Hommik
M:Hommikust
K:Mis kell on?
M:08.00
K:Mida sa nii vara üleval teed?
M:Siin toas on umbne olla.Mõtlesin,et lähen pesema.
K:Ma peaks ka vist minema,aga mul pole dušigeeli.
M:Sa võid minu oma laenata.
Ma võtsin oma kaelakee kaelast,aga Kristel tundus üllatunud,kui selle ära võtsin.
K:Kust sa selle kaelakee said?
M:Isa kinkis mulle,kui sain 13.
Selles on tema pilt sees.
Kristel tegi kapi lahti ja näitas mulle oma kaelakeed.
M:Meil on ju samasugused.Kas sul on pilt ka sees?
K:Ei ole veel,ma ootan,kuni uued fotod saabuvad.
M:Milline sinu isa on?
K:Ta on 42.Tal on mustad juuksed ja ta on natukene tüse.Tema õla peal on meie sümbol suurem süda väiksema sees.
M:Huvitav,sa nagu kirjeldaksid minu isa,aga minu isal olid pruunid juuksed.Ma nägin teda viimati 2 aastat tagasi.
K:Elu on kummaline.Mõtle,kui meie isad oleksid identsed.
M:Ma lähen pesema,enne kui äratus kostub.
Mulle hakkas tunduma,et Kristel oleks nagu muutunud. Tüdruk, kes oli alguses õel ja kuri on nüüd sõbralik ja tore.

Käisin ruttu pesus,aga enne äratust oli ikka veel aega.Kristel tahtis mulle soengut teha.Ta tegi mulle krunni,aga ta tegi külgedele veel punutised ka.See oli nii lahe ja ilus.
10 minutit enne äratust olid kõik juba üleval.

Läksime õue ja ootasime juhendajaid.Aga nad ei tulnud õue.Mina ja Kristel läksime nende tuppa ja nägime,et juhendaja Triini polnud.Juhendaja Pille-Riin oli voodis pikali.Ta tundus kägaras olevat.Ta oli tuline. Juhendaja Triin oli wcs ja me nägime,et tal oli paha olla.Kasvataja Triin oli näost valge ja ta higistas palju.Kristel läks arsti kutsuma mina aga kutsusin laagri korraldajad Marie ja Sveni.

Kõik meie maja tüdrukud olid majas ja nad hakkasid paanikasse minema.Marie läks Pille-Riini juurde ja Sven jäi meie juurde.Marie läks õue ja me kuulsime,kui ta telefoniga rääkis. Juhendajatele kutsuti kiirabi.Meil paluti minna oma tubadesse.Nägime ukse vahelt,kui kiirabi töötajad läksid juhendajate juurde. Adriana hiilis meie tuppa.
A:Mis te arvate,mis juhendajatel on?
M:Ma arvan,et neil on äkki päikesepiste.
K:Ma ei usu,et Pille-Riinil on päikesepiste.Kiirabi töötajad viisid kasvatajad kanderaamidega autosse.
Olin väga hirmul.

Juhendaja Sven kutsus meid koridorri.
S:Tüdrukud,nagu te nägite,viidi teie juhendajad kiirabisse.Senikaua,kuni nad on haiglas,olen mina teie juhendaja.
K:Aga kui juhendajad peavadki kiirabisse jääma?
Sellele ei osanud Sven vastata.
Võtsime maja ette rivvi,kuigi see pidi olema 20 minutit tagasi.
Meile tehti rivistusel teatavaks,et täna kuni kella 12 on vaba aeg.Tervisepall ja kotihüpe jäävad ära.

Hommikusöögi aeg ei suutnud keegi meie maja omadest süüa,sest kõik muretsesid.
E:Teate,ma arvan,et juhendaja Pille-Riin on rase.
M:Miks sa seda arvad?
E:Ta käis eile mitu korda oksendamas.
M:Küll me saame pärast teada.
Nägin söökla ees Alexi ja lootsin,et saan vaba aja temaga veeta.
A:Mis teil juhtus hommikul maja juures?
M:Juhendajad viidi kiirabiga haiglasse.
A:Kes teie kasvataja nüüd on?
M:Sven
A:Kas viitsid jalutama tulla?
M:Ikka viitsin.
Jalutasime Alexiga tükk aega,aga ta kutsuti majja.
Mina nägin sissepääsu juures,kuidas Kristel räägib seal mingi mehega.Mulle tundus,et see oli tema isa. Läksin lähemale ja ma ei suutnud oma silmi uskuda.See oli minu isa.Kui Kristel läks ära läksin ma sissepääsu juurde.
M:Tere,kas mäletad mind veel.
Isa: Marissa,mida sina siin teed?
M:Ma olen siin laagris.Mida sa siin teed?Ja miks sa Kristelit oma tütreks kutsusid!
Isa: Luba,ma seletan sulle.
M:Ma sain juba aru.Oled Emaga 2 aastat lahus olnud ja juba on sul uus naine ja uus tütar.Sa oled põlastusväärne.
Jooksin vihasena oma tuppa ja helistasin emale.
M:Ema,tead ma kohtusin just selle tropiga.
E:Kellega?
M:Oma isaga.Ta tuli mu sõbrannale Kristelile külla.Ta kutsus teda tütreks.
E:Äkki said valesti aru.
M:Ei saanud.Ma ise kuulsin seda.
E:Ma pean lõpetama.Keegi helistab.

Kristel muidugi ei teadnud,mis toimub.Ma kavatsesin talle seda hiljem öelda.
Juhendaja Sven kutsus meid majja.
S:Tüdrukud,mul on teile halvad uudised.Teie juhendajatel on tõsine päikesepiste ja nad peavad haiglasse jääma.Teatan ka rõõmuga,et teie juhendaja Pille-Riin ootab last.
Me kõik olime šokis.
Sven jääb laagri lõpuni meie juhendajaks.

Peale kogunemist läksime sööma.
E:Mul oligi õigus.
M:Uskumatu,et juhendaja Pille-Riin on rase.Ta peaks küll õnnelik olema.
Täna oli meil puhvet lahti.Ma ostsin endale suure mustikavee ja maiuse nööbikommi jäätise.
Täna saime 2 tundi ujumas käia,kuna teised võistlused jäid ära.

Õhtul,kui olime lipu juures,saime teada,et täna on lõkke õhtu asemel filmiõhtu.Ma ootasin seda väga.

Õhtusöögi aeg ma ei tahtnudki eriti süüa,sest ma hoidsin oma isu filmiõhtu jaoks.
Läksin majja,et võtta sealt mõned söögiasjad.Lays maxx salsa krõpsud,haribo pico ballad ja oreo küpsised.Joogina võtsin kaasa Jaffa ja topsikud.Kavatsesin neid teistega jagada.

Klubihoones oli Alex mulle kohta hoidnud.Tanel ja Rolf olid ka seal.Istusin Alexi kõrvale.
A:Nad näitavad filmi Paberlinnad.
M:see on üks minu lemmik filmidest.
Alex võttis mu ümbert kinni ja mul oli nii mõnus seal olla.Emily ulatas mulle fliisteki.Ma panin selle teki ümber enda ja Alexi.

Mulle tundus,et Alex võibki olla see inimene,kellega jään elulõpuni kokku.
Kell 23.20 sai film läbi.Alex saatis mu maja juurde.
M:Alex,sa oled parim asi,mis minuga on kunagi juhtunud.
A:Ma ei kujutaks oma ellu ette ilma sinuta.Sa oled minu üks ja ainus.
Alexi sõnad olid nii ilusad,et ma isegi ei suutnud midagi öelda.Alex tegi mulle suure kalli ja suudluse.

Ma läksin majja,et hakata sättima magama minekuks. Täna me süüa ei saanud,sest pirukaid ei toodud täna laagrisse. Panin oma magamisriided selga ja läksin magama. Oma unedes nägin Alexi.

VOTE JA COMMENT😊

Mina ja minu salaeluDove le storie prendono vita. Scoprilo ora