**Hommik**
Täna ärkasin taas varem üles,sest und ei olnud ja ma mõtlesin terve öö oma isale ja Kristelile. Ma otsustasin,et räägin Kristeliga sellest,kui ta ärkab.
Kuna äratuseni oli tund aega,võtsin kotist oma lemmik kommid Haribo kommide mixi.
Kristel oli ka üles ärganud.M:Hommik
K:Hommik,mis sa sööd seal?
M:Haribo kommide mixi,soovid ka?
K:Anna mulle coca- colade omad.
M:Kristel,ma tahaks sinuga millestki rääkida.
K:Millest?
M:Sul käis ju eile isa külas.
K:Jah,mis siis on?
M:Ma tahan sulle midagi näidata.
Võtsin kapist oma kaelakee ja näitasin Kristelile oma isa pilti.
K:Issand,kas see on sinu isa?
M:Jah,sedasama meest nägin eile koos sinuga.See on minu isa.
K:Omg,pole võimalik.Kui meil on sama isa,siis see tähendab,et me.... Me oleme õed.
M:Uskumatu jah.Kristel,sa oled minu õde.
Kristel tuli minu juurde ja me kallistasime üksteist tugevalt.
M:Kas sul on ema?
K:On,aga me pole aastaid üksteist näinud. Mu isa ütles,et ma olin 3.aastane,kui me ära kolisime.
M:Mina nägin isa viimati 2.aastat tagasi.
Me otsustasime,et kutsume oma isa tagasi.
Kristel helistas oma isale ja seletas olukorra ära.
K:Ta tuleb täna kell 14.40,ta lubas meie küsimustele vastata.
M:Ootan juba.Me läksime koridorri ja nägime,et juhendaja Sven tuli majja.Ta lubas meil teised üles äratada.Kuna tal oli kiire,tegime ise hommikuvõimlemise.
Ma tahtsin oma suurt avastust Emily ja Adrianaga ka jagada.
Aga tahtsin seda õhtul teha.Võtsime end paarikaupa kolonni,minu paariliseks oli Kristel.Lipu all tehti teatavaks,et eilsed võistlused toimuvad täna.Mulle eriti meeldi meeldi kotijooks.Eelmine aasta nikastasin oma jala ära sellepärast.Aga tahtsin ikkagi proovida.
Hommikusöögi ajal oli Emily nii uudishimulik.
E:Mida te Kristeliga sosistasite seal enne?
M:Isiklik asi on. Ma õhtul seletan.Peale hommikusööki läksin majja,et tuba koristada,mina tegin voodid ära.Emily pesi Koos Kristeliga põrandat ja aknaid.
Juhendaja Sven tuli taas meie juurde.
S:Kes teist kõige vanem on?
M:Kõige vanem on Sigrit,ta saab varsti 17.
S:Siis saab Sigritist abikasvataja.
Kogunesime võrkpalli platsi juurde,et mängida tervisepalli .Ma sattusin koos Kristeli,Adriana ja Emilyga samasse tiimi.
Me võitsime 10:8
Meile meeldis see mäng väga.Aga Kristel näitas mulle kella ja sain aru,et meie isa on kohe varsti siin.Jooksime ruttu tuppa ja sättisime ennast valmis.
Kell 14.40 oligi isa kohal,aga minu suureks üllatuseks oli ema ka kaasas.
E:Tere kullake,tule siia.
Ema tegi mulle nii kõvasti kalli. Ma igatsesin teda väga.
E:Kristel,uskumatu kui ilusaks neiuks sa oled saanud.
I:Mina ja teie ema räägime teile kogu loo ära.
E:Kui me olime noored,armastasime me väga üksteist.Sellest suurest armastusest sündisid sina Kristel.Aga minu ja teie isa vahel oli säde kadunud. Me koguaeg tülitsesime.
I:Me lahutasime ja ma sain Kristel sinu enda juurde võtta.Aga sinu ema jäi enne meie lahkuminekut rasedaks ja me mõtlesimegi,et Marissa jääb ema juurde.
Me olime hämmingus.
M:Aga kas me saame veel üksteist näha,peale laagrit?
I:Me peame seda veel arutama.
Ema ja isa läksid kell 15.30 koju.Isa tõi meile kilekoti täie süüa ja juua.Me olime Kristeliga nii õnnelikud.
Aga me pidime sööma minema.
A:Kuhu te Kristeliga kadusite?
M:Ma seletan sulle pärast.Ma nägin ka lõpuks Alexi.
A:Hey musi.
M:Hey
A:Kus sa olid?Ma otsisin sind igalt poolt.
M:Mul olid isiklikud tegemised.
A:Puhvetisse viitsid tulla?
M:Ikka viitsin,ma toon oma rahakoti.
A:Täna teen mina sulle välja.
Läksime Alexiga puhvetisse. Ma sain endale Viva karamelli jäätise.
M:Alex,ma pean sulle midagi ütlema.
A:Ütle siis.
M:Kristel.Kristel on minu õde.
Alex oleks äärepealt kokku kukkunud.
A:Kuidas see võimalik on?
Ma seletasin Alexile kõik ära,aga ta ikkagi oli üllatunud.
A:Kui kaua sa seda juba tead?
M:Alles täna sain teada.
A:Ma vajan natuke aega sellele mõtlemiseks.
Ma kartsin,et Alex tahab mu maha jätta.Söökla platsi juures algas kotijooks.
Pidime slaalomit jooksma.Seekord jäid mu jalad õnneks terveks.
Meil oli kell 17.00 kogunemine lipu juures.Täna on meil lõkkeõhtu.See oli minu lemmik asi laagri juures.Ma tahtsin väga Alexiga vestelda, aga ta oli vist veel vihane. Ma isegi natukene nutsin tema pärast.
A:Marissa,Alex tahab sind näha.
Jooksin ruttu õue Alexi juurde.
A:Ma mõtlesin sellele asjale.Ja ma jõudsin otsusele,et sina pole selles süüdi,et sa ei teadnud. Ma tahan sinuga ikka koos olla. Ma katsun Kristeliga harjuda.
Alex võttis mu ümbert kinni ja me suudlesime.Täna me saime õhtusöögi lõkkeplatsi juures.Meile pakuti salatit ja kotlette.
Me pidasime maha lauluvõistluse.Meie maja sai 3.koha.
Kell 21.00 süüdati lõke ja lõbutsemine võis alata.
Meil toimus limbo.Seal pidi nööri alt läbi saama. Ma jõudsin Finaali,koos Alexiga. Me võitsime limbo ära.Kell 23.00 olime tagasi majas. Ma läksin oma maja juurde kiikuma.Alex hiilis minu juurde ja ehmatas mind.
M:Mis sa ehmatad mind?😃
A:Ma hoidsin ju sinust kinni.
M:Seda küll.
A:Tead,ma olen vist maailma kõige õnnelikum inimene.Mul on tüdruk,kes mind armastab.
M:Muidugi armastan.Meil oli koos väga lõbus olla,aga ma pidin kahjuks tuppa minema,sest Pidin Adriana ja Emilyga rääkima.
M:Head ööd mu kallis.
A:Head ööd mu eluarmastus.Tuppa jõudes oli meie majas suur kolimine.Adriana sai meie tuppa tulla.
M:Adriana,Emily,nagu ma teile lubasin,räägin teile sellest,mida lubasin rääkida.
E:Räägi juba.
M:Kristel on minu õde.
E ja A:Mida!Ei ole võimalik
M:On küll,Kristel on minu õde.
K:Ta ei valeta,me saime just täna teada.
E:issand,kui lahe.
Ma üritasin teha nii,et Kristel saaks Adriana ja Emilyga sõbraks.See hakkas juba toimuma.
Ma olin väga rahul.
Läksin ennast pesema ja hakkasin siis sättima magamaminekuks.Vote ja comment👌🏽
ESTÁS LEYENDO
Mina ja minu salaelu
Novela Juvenil15-aastane Marissa saab ühel päeval teada, et tal on õde Kristel. Ta hakkab temaga suhtlema, ning Kristel tirib ta suhete keerisesse.