L'encanteri dels patrons

313 8 2
                                    


Ja eren les 7:30 i en Sirius encara estava al llit, tot i que que tots els seus companys d'habitació havien insistit repetidament que es despertés... Només els hi quedava una opció...

En James es va acostar a grans gambades al llit d'en Sirius, tot esquivant peces de roba escampades pel terra, va obrir lleugerament les cames, va alçar el braç amb la vareta de cor de drac fortament agafada i va dir amb una veu alta i clara: Aquamenti! De la vareta en va sortir un raig d'aigua que va sortir disparada a la cara del noi, el qual dormia plàcidament entre mantes i llençols escarlata, aquest es va aixecar d'un bot tot proferint insults a cada un dels presents amb una mirada irada; va marxar a grans gambades al seu armari i es va posar l'uniforme tot insultant en James, però el noi insultat simplement reia amb els altres. Tots quatre van marxar de l'habitació ràpidament.

La sala comuna estava de gom a gom i el grup de nois estaven buscant amb la mirada a l'Emma i la Lily, les detectaren, estaven al costat de la llar de foc xerrant animadament amb un parell de nois que cursaven amb elles magimàtica, en James li van pujar els colors a la cara de l'enveja i s'hi va acostar ràpidament.

– Lily!– la va saludar intentant donar un aire despreocupat tot repenjant-se a la seu butaca i despentinant-se els cabells atzabeja– Què fas?

– Res, aquí parlant amb en Matt Thomas...–el va assenyalar amb la mirada i l'esmentat va fer un gest amb el cap– haurem de fer un treball de magimàtica.

En James va repassar de dalt a baix en Matt; tenia la pell bruna i uns cabells curts i arrissats d'un color més fosc que la pell, també duia el seu uniforme molt ben col·locat, en veure això en James va arrufar el nas tot pensant amb com duien la corbata ell i en Sirius.

El noi devia estar molta estona amb els seus pensaments perquè tots se'l van quedar mirant.

–Què passa?- preguntà en James mirant-los–

–Res...que has callat de sobte– respongué la Lily, i en dir això en James va tossir per dissimular i va insistir a anar a esmorzar; feien tard.

Tots van respondre afirmativament i van sortir de la sala comuna ràpidament, van travessar les escales que canvien i van entrar al gran saló, estava de gom a gom. La Naus els va veure i va saludar-los amb la mà però no es va moure; va seguir al seu lloc menjant-se la torrada amb mantega i melmelada amb els seus companys de Ravenclaw, xerrava animadament amb un noi molt alt i de bon veure fet que va provocar una reacció una mica rara a en Sirius.

Els companys de Gryffindor es van asseure tots junts; la Lily al costat d'en James, en Sirius al seu davant i en Remus i en Peter flanquejant l'Emma. Tots quatre van menjar torrades amb ous remenats, ja sonava el timbre per anar a la primera classe quan tot just s'acabaven de veure el suc, es van aixecar ràpidament i tots 6 es van dirigir cap a les seves classes respectives, la majoria anava cap a Història de la màgia menys en Peter, en Sírius i en James, així que no es veurien amb els altres fins a la següent hora que els hi tocava Botànica.

A història de la màgia es van trobar la Nausicä ja asseguda a segona fila amb els seus apunts a punt, el senyor Binns (el professor fantasma) encara no hi era, en Remus es va asseure al costat de la Naus i la Lily i l'Emma juntes a al fila de darrere. Tots 4 xerraven contents fins que arribà levitant el professor, llavors tots es van posar a lloc i van començar a prendre apunts; alguns monòtonament, d'altres, com la Nausicä, animadament tot responent totes les preguntes.

Sortint de la classe d'història en Remus i la seva amiga rossa discutien acaloradament sobre les segones guerres dels gòblins tot defensant el punt de vista goblinià, mentrestant l'Emma i la Lily xafardejaven sobre l'Amos Diggory, un noi ben plantat i ros que anava a botànica amb elles.

HOGWARTS'70Where stories live. Discover now