Merhaba, gördüğünüz gibi yeni bir hikaye başlıyorum. Bu hikayeye yapacağınız yorumlar benim için çok önemli çünkü beğenilmezse hikayeyi devam ettirmeyeceğim. Hikaye Tokyo Ghoul'un Naruto'ya uyarlaması. İzlemiyorsanız bile ben zaten her ayrıntıyı anlatacağım için okurken anlamamazlık çekmezsiniz.İyi okumalar :)
(Yazarın Ağzından)
"28. Bölgede, Takada Binası'nın yanındaki caddede bir adamdan kalan vücut parçaları bulundu. Olay bölgesinde bir 'ghoul'dan olduğu düşünülen sıvı bulundu. Araştırmacılar bu ghoul'un bir 'doyumsuz' olduğunu düşünüyor... Doyumsuz'un Tokyo'ya saldırmasına dair endişeler var. Peki bu ghoul'lar neye benzerler?.. İşte bu sorunun cevabını ögrenmek için bugün Doktor Ogura ile bir ropörtaj yapacağız..."
"Vay be, bayağı yakın ha? Gittikçe korkutucu olmaya başladı."
Naruto Uzumaki oturduğu sandalyesinde, kafedeki tek televizyondan tarafa dönmüş, az önce kurduğu cümleye karşıt umursamaz gözlerle ekrana bakıyordu. Ghoul saldırıları Tokyo'da çok yaygındı. Naruto bazen onların bütün o yedikleri insanlarla hiç doyup doymadıklarını merak ediyordu...
Bu tür haberleri ilk duyduğunda gerçekten korkmuştu. Televizyonda gösterdikleri paramparça ceset onu derinden etkilemiş, sokağa çıktığında paronayak bir hale gelmesine neden olmuştu. Ama zaman geçtikçe insan alışıyordu, 'Zaten olacağı yok...' diye düşünmeye başlıyordu. Başına böyle bir şey gelmesi ihtimalinin olmadığını düşünüyordu. Ona da aynen böyle olmuştu işte.
Naruto, önünde bir yandan televizyona dikkatle bakan, bir yandan da kahve bardağının kenarıyla oynayan arkadaşına döndü ve sordu, "Sasuke, sence onlar neye benziyor?"
Sasuke gözlerini televizyondan ayırdı ve Naruto'ya bakarak soruyu duyduğunu belli etti. Bardağıyla oynamayı bıraktı ve işaret parmağını düzenli bir tempoyla çenesine hafifçe vurarak bir süre düşündü, "Bence sivri dişleri ve vücutlarının her yerinde belirgin kasları olan canlılar olmalılar."
Düşüncesini desteklemek için masadan bir peçete aldı ve her zaman yanında taşıdığı kalemini çıkardı. Masaya düzgünce yerleştirdiği peçeteye aklındaki yaratığı karaladı. Özensizdi ve peçete yer yer yırtılmıştı ama yine de ne çizmeye çalıştığı belli oluyordu.
Naruto Sasuke'nin kendisine uzattığı resme uzun uzun baktı ve düşüncesini ifade etti, "Onların biz insanlara dönüşebildiğini duymuştum. Yani her an aramızda olabilirler."
Naruto korkulu bir etki yaratmak için pençe gibi yaptığı ellerini iki yanında salladı, ama amacına ulaşamadı. Sasuke'ye göre Naruto şu an komik görünüyordu.
Naruto aptal görünebilirdi, ama onun ne kadar akıllı olduğunu Sasuke çok iyi biliyordu. Kamii Üniversitesi'ni, yani kendisiyle aynı üniversiteyi kazanmış olması da bunun kanıtıydı. Naruto aynı zamanda dikkatliydi de, Sasuke ondan bir şey saklayamıyordu. Ne zaman kendisiyle ilgili bir sıkıntı olsa Naruto şıp diye neler olduğunu anlıyor ve onu her seferinde şaşırtıyordu. Bunu nasıl yaptığını her soruşunda, Naruto bunu, "Duygularını saklamakta başarısızsın." cümlesiyle geçiştiriyordu. Sasuke onun mütevazılık yaptığının farkındaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sorrow (SasuSaku&NaruHina)
Fanfiction"Tebrikler, Uchiha Sasuke. Bu Cehennemden kurtulan 2. kişisiniz. Ama tek bir Cehennem olduğunu kim söyledi?" (Tokyo Ghoul & Naruto crossover)