— Ce-a fost asta?
Niciun sărut și nicio îmbrățișare nu par să o calmeze pe Kelsey, care aproape că tremură acum de furie.
Aud ca prin vis explicațiile lui Brad, dar nu mă pot concentra pe cuvintele lui.
— Brittany, explică-i tu! apelează Brad la mine și abia acum îmi întorc atenţia spre ei.
Să-i explic? Ce? Cui?
Nici nu realizasem că am rămas cu privirea pe porţile mari, de fier ale liceului, chiar și după ce motociclistul a dispărut pe ele.
— Ce să-i explic? întreb încă surprinsă de modul în care cei doi ochi negrii m-au răvășit.
Brad mă privește curios de faptul că sunt aeriană și, după o scurtă privire fugitivă spre ieșirea liceului, o sprânceană i se ridică întrebătoare.
Fir-ar să fie, sper că nu sunt atât de transparentă încât să își dea seama ce impact a avut motociclistul asupra mea!
— Spune-i prietenei tale că nu trebuie să își facă griji pentru mine! ridică Brad din umeri.
Să nu-și facă griji?! Din contră! Încă nu a dispărut senzația de pericol pe care mi-a transmis-o necunoscutul și chiar și el a prevenit-o pe Kelsey să păstreze distanța. Sau pe mine, dacă mă iau după privirea lui.
Acum, după această întâlnire ciudată, presimt că toate bănuielile lui Kelsey sunt chiar întemeiate.
— Ești implicat în curse și pariuri? dau drumul întrebării fără să mă gândesc, lucru total necaracteristic mie.
Ochii i se măresc și mă privește aproape șocat, apoi îi mijește când se întoarce spre Kelsey.
— Asta tu i-ai băgat-o în cap! îi reproșează el.
Mă simt în plus atunci când cei doi se privesc încruntați mai mult decât câteva secunde și chiar regret că am pus întrebarea. De fapt, regret doar faptul că din cauza ei par supărați unul pe celălalt, căci este normal să mă îngrijorez că prietenul meu ar putea fi implicat în lucruri nu prea curate.
Abia când vede că amândouă îl țintuim cu privirea, Brad inspiră adânc și îmi răspunde.
— Bineînțeles că nu! Nu sunt atât de prost!
Aproape că respir ușurată, dar nu-mi ies din minte doi ochi negrii ca tăciunele și nici avertizările pe care posesorul lor ni le-a transmis.
— Atunci cine a fost ăla? nu se lasă nici Kelsey, încercând să afle adevărul. Și cum de a intrat aici? Nimeni nu are voie să intre nici măcar în curtea liceului fără legitimație!
Ransom Everglades este cel mai bun liceu privat din Miami și poți ajunge elev aici doar în două moduri: ori părinții tăi sunt extrem de bogați, ori cu o bursă, dacă ești un fel de geniu nedescoperit.
Aflat pe țărmul Atlanticului, liceul este unul dintre cele mai dotate școli din țară, iar profesorii sunt aleși pe sprânceană, totul asigurând condițiile perfecte pentru o pregătire temeinică a tinerilor care au norocul să ajungă aici. Totodată, liceul pare să fie întruchiparea proverbului „o minte sănătoasă, în corp sănătos", punând preț și pe pregătirea fizică a elevilor, punându-le la dispoziție o întreagă paletă de sporturi din care elevii pot alege: volei, baschet, fotbal. Însă mândria lui este centrul acvatic. În bazinele de înot olimpice, două exterioare și două acoperite, se poate practica înotul, polo sau sărituri în apă, iar pe canalul care leagă liceul de ocean, canotajul.
CITEȘTI
Măști și secrete (publicată)
RomanceDeși pare să aibă întreaga lume la picioare și o viață perfectă înainte, Brittany Cavannough descoperă că nimic nu este ceea ce pare. Chiar dacă este conștientă de riscurile la care se expune, este iremediabil atrasă de aura întunecată și...