Brittany
Faptul că îi spun numele îl face să ridice ușor dintr-o sprânceană și o luminiță de încântare pare să treacă prin ochii întunecați, dar este atât de rapidă încât nici nu sunt sigură că a existat măcar.
Continuă să mă privească la fel de serios, fără să pot citi nimic de pe chipul parcă cioplit în piatră și pe care abia acum îmi fac curajul să îl studiez.
Este... superb!
Părul aproape negru și ondulat este mai lung decât ar prefera să-l poarte orice bărbat, ajungând până la gulerul cămășii, dar lui i se potrivește perfect și încerc să îmi imaginez cum ar fi dacă mi-aș împleti degetele în el.
Un maxilar pătrat, ce denotă o persoană cu multă hotărâre și o pereche de buze atât de senzuale încât aproape gem gândindu-mă la textura lor și ce gust au.
Deși sunt speriată de direcția spre care mi se îndreaptă gândurile, nu mă pot abține să nu îl studiez în continuare, ochii mei coborând încet.
Înalt. Este atât de înalt încât, deși sunt cocoțată pe scaunul de bar, tot sunt nevoită să privesc la el în sus. Probabil că este la fel de înalt ca și Wade, la fel de lat în spate, aducându-mi aminte că este sau a fost înotător, dar mult mai suplu. Comparația făcută involuntar mă face să mă încrunt, deranjându-mă faptul că o fac.
Acum nu mai este îmbrăcat în costumul de piele. Un sacou bleumarin acoperă o cămașă de un gri închis, ai cărei doi nasturi de sus sunt descheiați, lăsând să se întrezărească doar puțină piele.
O pereche de blugi deschiși la culoare îi îmbracă picioarele lungi și trec repede cu privirea peste modul în care se mulează pe șoldurile înguste, simțind că mă înroșesc brusc când îmi dau seama de modul în care îl studiez.
Nu este prima oară când privesc cu curiozitate un bărbat, dar este prima oară când o fac atât de fățiș, fără să-mi pese că cel studiat este conștient de examinarea mea. Poate că de vină este curiozitatea mea exagerată sau noua mea obsesie, dar un lucru este cert: mi-am dorit extrem de mult să știu cum arată Maddox, acum știu! Așa cum știu instinctiv că urmează o serie de alte nopți nedormite și chinuite de chipul lui.
Privirea îmi urcă din nou spre ochii săi, dar îi găsesc examinându-mi corpul la fel de atent cum am făcut și eu cu el.
Se oprește o clipă pe decolteul adânc, făcându-mă aproape să gem când îmi simt sfârcurile răspunzând instantaneu, fiind tentată să îmi ridic mâinile la piept și să le ascund.
Aproape cu greutate, își desprinde ochii de pieptul meu și îi coboară acum pe corpul meu în jos, oprindu-se pe picioarele încrucișate și extrem de expuse de rochia scurtă pe care o am pe mine. Îi simt efectiv privirea pe piele, ca pe o mângâiere și înghit în sec când mi se pare că îi văd ochii strălucind admirativ.
La fel de brusc cum am făcut-o și eu, de parcă ne-ar fi teamă să studiem mai mult, privirea i se ridică în ochii mei și uit din nou să mai respir. O electricitate ciudată există între corpurile noastre extrem de apropiate și întreaga piele pare să îmi vibreze ca răspuns la apropierea lui.
Maddox arată ca și cum și el ar simți același lucru, căci se încruntă ușor, părând contrariat și deranjat totodată de atracția ciudată dintre noi.
Cred că m-am înșelat în privința ta, Brittany! Ești plină de surprize!
Cuvintele lui îmi revin în memorie și nu știu asupra cărui lucru să mă opresc mai întâi: că sunt altfel decât se aștepta sau faptul că știe cum mă numesc.
CITEȘTI
Măști și secrete (publicată)
RomanceDeși pare să aibă întreaga lume la picioare și o viață perfectă înainte, Brittany Cavannough descoperă că nimic nu este ceea ce pare. Chiar dacă este conștientă de riscurile la care se expune, este iremediabil atrasă de aura întunecată și...