O N E

27.9K 948 34
                                    


Sorry awak,

Saya terpaksa pergi,,Saya tak boleh hidup bersama awak untuk selamanya sebab setiap manusia akan pergi,,saya sayang awak,,Tolong maafkan saya yer?,,Saya tak bagitahu penyakit saya kerana saya taknak awak risau tentang saya..Saranghae awak ;)

Your Fiancee
Song Mia

Jungkook menyimpan kembali surat itu ke dalam almari biliknya.Dia baru kehilangan tunangnya beberapa hari lepas.Sedih yang dirasa masih belum hilang. "Kenapa Mia tinggalkan oppa? Mia tak sayang oppa lagi ke? " Jungkook menangis,dia tak kisah kalau orang panggilnya 'lelaki lembut' atau apa? Dia memang tak kesah!

"Jeon Jungkook sayang!" Panggil Pn Jeon dari bawah rumah.Dia tahu yang Jungkook sekarang dalam kesedihan kerana baru kehilangan tunangnya.

"Yes Ma?" Jungkook duduk di hadapan ommanya,Pn.Jeon.

"Jangan sedih-sedih yer sayang? Kami berdua nak bagi tahu something ni"Pn Jeon menjeling resah En.Jeon.

"Ma nak bagi tahu ape?"Jungkook memandang omma dan appanya.

"Hm..Kami nak kamu kahwin.."

[RaeHyun P.O.V]

"Kahwin ma ? I don't want..Omma..Pleasee"rayu Raehyun kepada Pn.Jee.

"Kamu ni Rae..Dah makin tua..Kenapa kamu taknak kahwin? Omma nk cucu" sakat Pn.Jee. Penyakit apa pulak tetiba Pn.Jee ni.

"Omma..Panas tak?" Raehyun meletakkan tangannya di atas dahi Pn.Jee."Tak panas pun..Appa..kenapa omma ni?" Raehyun mengangkat keningnya.

Pn.Jee mencubit peha Raehyun."Kamu ni kenape?..Omma tak apa² kamu kata demam"

"Omma...Omma ni ade penyakit tetiba mengejut ke ape?"

Ape dah kena anak aku ni? Pn.Jee meluku kepala milik Raehyun."Omma nak kamu kahwin!"

"Aduh omma ni~sakit tahu tak?"Raehyun mengosok kepalanya."Rae tak kesah...Tpi Rae takde calon untuk omma"

"Untuk omma pulak dah!" Pn.Jee penepuk dahi."Untuk kamu lah Rae Oit!"

"Ohh...Yer lah..Rae takde bf"

"Kalau camtu bang..Kita boleh kahwinkan dia dengan Jeon Jungkook anak kawan abang tu kan bang?" Tanya Pn.Jee.

"Boleh jugak..Dia tu baik..Sopan santun"

"Dh² lh! Nanti kalau puji jdi terbaliknya karang!"kata Raehyung.

Bersambung!!

Hope korg enjoy baca cerita author ni...Kalau ade taikpo,,abaikan ajo lh yer? Vote & comment juseyo!!

[ C ] Im Your Slave Or Your Wife?   • J.J.KWhere stories live. Discover now