F O U R T E E N

6.1K 370 2
                                    

"Omma...Knp RaeHyun Rse Cam Tak Sedap...RaeHyun Rasa Ada Something Yang Tak Kena Dengan JungKook"Hati Seorang Isteri Pasti Dapat Merasa Apa Yang Tak Kena.RaeHyun Jadi Risau Sangat.

"RaeHyun...Pliss Jangan Banyak Berfikir...Kamu Tu Tak Sihat...Lagi Satu...Omma Nak Cakap Something Ni Kamu Tabah Ye?" Tanya Pn.Jee.

"Yee,,Ape Dia Omma?" Tanya RaeHyun Kepada Ommanya.

"Kamu Ada Anak Kembar Dalam Perut Kamu Tu Kan?" Tanya Pn.Jee Minta Kepastian.

"Ye Ke?!" RaeHyun Terkejut.

"Tapi Salah Seorang Dari Kembar Tu Dah Takde...Dan Kandungan Kamu Sangat Lemah" Kata Pn.Jee Sambil Menepuk Belakang RaeHyun.

RaeHyun Menangis."Knp? Omma knp?"

"Tabah Yee Sayang,,,Kamu Kna Sentiasa Jga Kandungan Kamu Tu...Kandungan Kamu Tu Lemah,,Kalau Kamu Tak Jaga Dengan Betul Mungkin Kandungan Kamu Tu Juga Akan Gugur" Kata Pn.Jee Lgi.Dia Tak Mahu RaeHyun Sakit.

JungKook P.O.V

"Arh!" JungKook Memegang Kepalanya Yang Telah Berbalut."Aku Kat Rumah Siapa Ni?" JungKook Memandang Sekeliling.

"You Dekat Rumah I" Kata Seorang Yeoja Yang Sangat Dikenali,Minji!

"Ak,,Aku Buat Ape Dkt Sini? Apa Dah Jdi Dgn Aku?" Tanya JungKook."Aku Nak Blik!" JungKook Bangun Dari Katil Rumah Minji Tetapi Dia Dihalang Oleh Minji.

"No! You Tak Sihat Lagi! Btw Sekarang You Dah Jadi I Punya And Selamanya" Kata Minji Sambil Merapat Tubuhnya Kepada Tubuh JungKook.

JungKook Menjauhkan Dirinya Daripada Minji."Bila Masa Aku Kau Punya Hah Perempuan?!" Tengking JungKook.

"Eh?! You Dengar Sini Eh! I You Punya Sbb Dulu Sebelum You Couple Dengan Mia! You kata I Akan Jdi You Punya Selamyanya Kan?!" Kata Minji Lalu Menumbuk Dada JungKook.

JungKook Tidak Berapa Teruk Dalam Kemalangan Ini.Cuma Kepalanya Sahaja."Kau Jangan Mention Nama Mia Laa!"

"Kenapa? You Dah Benci Mia?" Tanya Minji Sambil Mengangkat Kening.

Bersambung~
K,,sorry lama tak sambung..So Support this ff kay! Vote & comment! Kalau ada typo mohon abaikan yaa! K Bye.

-author
Ndhrh13

[ C ] Im Your Slave Or Your Wife?   • J.J.KWhere stories live. Discover now