S I X

9.3K 643 40
                                    


"Kau taw tak yang kau ni menyusahkan aku ?! Dah taw tangan tu luka! Sapu lah ubat! Ni susah aku je hantar kau pergi klinik sebab tangan kau tu! Sial! "Tengking Jungkook kepada RaeHyun.

RaeHyun hanya menunduk.'Suami aku ni,,takkan takde rasa bersalah pun' monolog RaeHyun.

Jungkook menarik tangan RaeHyun supaya sambung balik kerja rumah yang tertangguh lagi."Ni hah! Kau lap tak meja ni hah?! Kau tengok berabuk gila ni! Sekarang,,aku tak kesah tangan kau tu sakit ke tak! Kau pergi sambung kerja kau tu!" Jungkook masuk ke dalam bilik,,hempas pintu dengan kuat.

Dalam bilik Jungkook,

"Jungkook,,ni bukan diri kau yang dulu,,kenapa kau lukakan hati isteri kau sendiri hah Jungkook!"Jungkook bercakap sendirian di atas katil."Arrh!! Tak kesah ah! Aku terpaksa!" Jungkook mengetuk kepalanya.

Sementara di dapur,,

RaeHyun menangis."Kenapa aku yang kena dugaan sebesar ni"

Tetiba,,RaeHyun terjatuh dan pengsan.

[Hospital]

"JungKook! Anak omma okay ke?" Tanya Pn.Jee kepada Jungkook.Jungkook mula buat-buat risau.

"Tak taw lah omma,,Doktor pun tak cakap apa-apa,,Risau Jungkook" kata Jungkook pura-pura.

"Sabar lah yee Jungkook,,Mama rasa RaeHyun tak apa-apa" pujuk Pn.Jeon.

JungKook mengangguk.

Tetiba,,
Doktor keluar dari merawat RaeHyun di bilik rawatan.

"Ahli keluarga Jee.RaeHyun?" Tanya Doc.Lee.

Semua ahli keluarga RaeHyun termasuk Pn.Jeon pergi ke arah Doc.Lee.

Bersambung..

Okay,,Ni betul² pendek,,sorry ah,,tetiba idea kering pulak,,Inn sha allah kalau masa free,,author update everydayy kayy,,Ngehh...So jangan lupa vote & comment kay,, Saranghae readers!

Author,
Velvetjennie

[ C ] Im Your Slave Or Your Wife?   • J.J.KWhere stories live. Discover now