F I V E

9.7K 676 52
                                    


Selepas 2 hari mereka digelar suami isteri,,

"Aku nk pindah umah" kata Jungkook."tak boleh aku nk seksa kau lebih bila duduk umah mama ni" sambung Jungkook lagi.

RaeHyun hanya mendiamkan diri,,Kalau boleh memang dia nam membantah,,Tapi dia tak berani.

[Rumah Jungkook]

"Bilik kau dekat atas sana tu! Kau jangan sesekali sentuh bilik aku eh!" Tengking Jungkook,,RaeHyun hanya mengangguk.

Lepas beberapa minit RaeHyun membersihkan biliknya,,Dia tertidur.

Tok Tok Tok!

Pintu bilik RaeHyun diketuk kuat,,RaeHyun tersedar lalu terus memakai baju.

"Mana dia ni! Menyusahkan lah! Arhh!" Jungkook mengetuk bilik RaeHyun dengan lebih kuat."Woi Perempuan! Bukak lh pintu ni sial!" Tengking Jungkook lagi.

RaeHyun membuka pintu biliknya dengan ragu-ragu,,Mesti dia akan kena lagi ni.Tetiba,,RaeHyun merasa ada tangan yang mengenggam rambutnya.Sakitnya Ya Tuhan.

JungKook mengenggam rambut RaeHyun,"Aku bgi last warning ni! Kalau kau bukak pintu lambat lagi! Siap kau!" JungKook melepaskan genggaman rambut RaeHyun.

RaeHyun mengeluarkan air mata,,Patut ke aku dapat suami camni? Monolog RaeHyun.

"Kau tak payah nak menangis-nangis lah perempuan murahan! Kau pergi dapur masak untuk aku! Lepas tu siapkan baju aku untuk esok!..Tu pun aku nak ajar ke!" Tengking JungKook

RaeHyun hanya menurut.

Malam tu,,

"Arhh~Sakit" RaeHyun mengaduh kesakitan apabila JungKook menolaknya.Tak berhati perut punya suami monolog RaeHyun.

"Kau tgk ni! Ape yg kau buat kat baju ni?! Sampai berlubang! Kau ni pandai iron baju tak?! Aku dah lh nak pakai baju ni esok!" JungKook sangat marah apabila bajunya berlubang sebab RaeHyun.JungKook mengangkat iron baju tersebut dan menghempaskannya ke atas tangan RaeHyun.(author pun tak taw nk explain camne xD)

RaeHyun menangis sekuat hati,,Dia hanya mampu menahan sakit.Kulitnya melecur sebab kepanasan iron baju tersebut.

"Kau pergi iron baju lain! Kalau baju lain tu berlubang jugak! Kau akan kena lebih dari ni!" Jungkook pergi dari situ lalu masuk ke dalam biliknya.

RaeHyun sambung mengiron baju yang Jungkook berikan tadi,,Dia tidak boleh iron dengan betul kerana sakit di tangannya itu sangat sakit.RaeHyun menangis menahan sakit.

Bersambung,,Sorry pendek hahax,,kesian RaeHyun,,Ape lh JungKook ni..Kaykay...So Vote & Comment Juseyooo💦

[ C ] Im Your Slave Or Your Wife?   • J.J.KWhere stories live. Discover now