T W E N T Y - S I X

4.5K 269 1
                                    


RaeHyun P. O. V

Aku kecewa. Aku kecewa sangat dengan JungKook. Kenapa dia anggap yang TaeHyung oppa nak ambik kesempatan sedangkan dia cuma nak bagi tahu. Mungkin dia kata begitu dekat aku sebab dia tahu dia dah tak lama ke? Sayu.

" TaeHyung hyung, mianhaee " JungKook memeluk tangan TaeHyung. Kekadang aku kesian jugak tengok JungKook ni, tapi dia dah salah.

Selepas beberapa minggu TaeHyung tidak sedarkan diri,

Akhirnya dia tersedar dari komanya. Penyakit barah hatinya? Mesti laa masih ada. Dah tahap 4? Ada ke ubat untuk hidup? 50% je peluang untuk hidup. Kenapa TaeHyung tak cakap dekat aku dengan JungKook awal-awal. Rasa bersalah jugak aku tapi mesti JungKook lagi bersalah dari aku sebab dia buat Hyung dia camtu tadi.

Aku mengajak JungKook pulang ke rumah membersihkan dirinya tetapi dia taknak. Dia sudah berapa lama tak bersihkan diri. Sejak TaeHyung koma, dia langsung tak balik rumah. Mungkin dia risau sangat tentang TaeHyung.

Setelah TaeHyung sedar,  JungKook terus memeluknya dan meminta maaf.

" Hyung mianhae " Jungkook meminta maaf kepada TaeHyung. TaeHyung hanya mengangguk. Doktor kata jangan banyak bercakap kerana TaeHyung lemah. Aku yang berada di sebelah JungKook rasa sayu sangat. Sayu melihat kesedihan antara dua beradik angkat ini.

" Rae pun nak mintak maaf dekat Oppa, Mianhae " aku juga memeluk TaeHyung. Aku dengan TaeHyung? Mesti laa dah macam adik beradik ipar. " Oppa boleh selamatkan? Boleh selamat hidup untuk kami kan? "Air mata ku akhirnya mengalir juga. Aku nak TaeHyung stay bersama kami selama-lamanya. Aku taknak dia pergi.

" Tak boleh, Rae, Kook, Oppa aka Hyung mintak maaf sebab tak dapat bagi tahu kalian " TaeHyung akhirnya bersuara. Kami rindu nak dengar suara TaeHyung Oppa!!  T^T

" Sebab ni ke hyung suruh Rae jagakan kook elok-elok? , Mianhae " JungKook meminta maaf sekali lagi. Rasa bersalahnya sangat menebal. Setebal 5 buku kamus.

" Nae gewnchana " jawap TaeHyung lalu tersenyum. Aku lega mendengar apa yang dikatakan oleh TaeHyung oppa.

" Dah, Oppa baring laa. Oppa penat kan lawan sakit?  Rehat k " aku menyuruh TaeHyung baring lalu memyelimutkannya.

Sorry pendekk 😭😭😭 Ideaa takdee duhh, kecewarr,  k btw jgnn kecamm duhh aku wat TaeHyung matey dlm ni 😱😭🌙

[ C ] Im Your Slave Or Your Wife?   • J.J.KWhere stories live. Discover now