°•°•ÇALKANTI°•°•

14 2 0
                                    

Media buse

İyi okumalar 😇

SEVGİLİ Mİ???!?!!

Haydaaa nerden çıktı sevgili ne güzel takılıyorduk facebooktan arkadaş arkadaş??

Ama napiyim tahmin ettiğim gibi o güzel kız sevgilisiydi lanet olsun. İçimden bişeyler kopuyordu. Gözlerimin dolduğunu anladığım an gözümü Evrene çevirdim. Buse'nin yanına oturup elini beline atmış buse ona bişeyler anlatıyordu. Onun gözlerinin için dahi gülüyordu. Ah! Gülme daha çok ağlamak geliyordu içimden. Hışımla masadan kalkıp koşmaya başladım. Arkamdan evrenin koşarak bana yetişmeye çalışıyordu. Bana doğru gelen taksiye binip Pelinlerin evinin adresini verdim. Artık gözyaşlarım özgürlüğüne kavuşmuş yanaklarımdan boynuma doğru akıyordu. Önce Sessiz bi ağlamaydı ama Pelinlere yaklaştıkça ağlamam şiddetlendi hıçkırıkları tutamıyor içimden çığlık atma isteği geliyordu.

Taksiden inip Pelinlerin büyük bahçesine girecekken kapıdaki güvenlik görevlisi yanıma gelip "iyi misiniz naz hanım?" "iyi değilim rafet amca hemde hiç iyi değilim" derken rafet amcayla birlikte Saray yavrusu gibi eve gelip kapıyı çaldı. Rafet amca. Pelinle ikimiz az rafet amcayla oyun oynamamıştık. İkinci babamdı o benim.

Kapıyı necla abla açmıştı. Beni bu şekilde gördüğünde ağzı "o" şeklini almış kapıda donuk bi şekilde bakarken onu es geçip Pelinin odasına koştum. Kapıyı açtığımda Pelin kulaklıkları takmış dans ediyordu. Bana arkası dönüktü
Döndüğünde beni gördü ve kulaklıkları çıkarıp yanıma koştu birşeyler söylüyordu. Ama anlamayacak kadar kafam bulanıktı.

Beni banyoya götürdü. Elimi yüzümü yıkadı. Hiçbir tepki veremiyor sadece bağırmak geliyordu içimden. Kalbimin derinlerinden birşeyler kopuyordu. Biraz daha sakinleştiğimde pelin bana soru soran gözlerle baktığında konuşamam gerektiğini anladım. Boğazımı temizledim ve başladım.

"ben seni çok özledim pellliiiiiiiiğğğğnn" diyerek sarıldım ama hiçbir tepki vermiyordu. Doğrulup baktığımda inanmayan gözlerle baktığında devam ettim. Aslında duygu sömürüsü yaptım desem daha doğru olur.

"sen beni özlemedin miiiğğ??"

"salaklaşma Naz sen hayatın boyunca bana özlediiiğğmm diye sarılmadın sende başka birşey var dökül bakalım" dedi pelini ilk defa bu kadar ciddimsi görmüştüm.

"zorlama Pelin anlatmak istemiyorum söz kendime geleyim anlatıcam "dedim

Dediğime onaylarcasına başını sallayıp banyoya girdi. Pencerenin önüne oturup manzarayı izlemeye başladım. Alsancak. Denizi çarşaf gibiydi. Denizin ötesinde de Karşıyaka vardı. Aşıktım bu şehre yaz mevsiminde olduğumuz için tepedeki güneş sanki denize kur yaparcasına yavaş yavaş batıyordu. Gün batımına hayrandım. Bakmaya doyamadığım bir şehirdi burası. Ben hayran hayran bakarken kolumu sıkıca biri kavradığında hızlıca dönüp kolun sahibine baktım. Evrendi. Gözlerinden ateş fışkırıyordu. Onu görünce yine gözlerimden mini su tanecikleri dökülmeye başladı. Konuşmuyor suratıma bakıyordu.

Arkadan koşarak gelen necla ablaya ve rafet amcaya baktım.

Rafet amca evrenin kolunda doğru yöneldiğinde elimle dur işareti yaptım.

"sorun yok rafet amca abimin ARKADAŞI evren"

Rafet amca onaylarcasına başını sallayıp necla ablayla odadan çıktılar.

"Noluyo lan Savaş mı çıktı ne bağırışıyorsunuz birader" diyerek odaya giren pelin evreni görür görmez çığlık atmaya başladı.

"rafet amcaaaaaaağğğğ eve sapık girmiş yetiiiişşş" diye böğürürken eline aldığı vazoyu evrene doğru fırlattı evren başını eğdiği için vazo koluma çarpmıştı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 14, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

UMUT.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin