Medyada Beril var.
Keyifli okumalar (:
•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•
Gözlerimi açmamla kapatmam bir oldu. Saat daha çok erkendi uyanmamalıydım. Uyku önemli hemen geri uyumalıyım. Elimi uzatarak çekmecenin üstünde duran telefonumu aldım. Saat daha 04:27 yani alarmın çalmasına 2 saat 33 dakika var. Eğer uyanık olursam sabha kadar alarmın çalmasına kalan saat ve dakikayı hesaplayacaktım. Sol tarafıma döndüğüm de Berçin yatağında değildi. Etrafa baktığımda hiç bir yerin ışığı yanmıyordu. Kaşlarım kendiliğinden çatılırken salona doğru yürümeye başladım. Sessiz adımlarla salonun önünde önünde durdum içeriden Berçin'in sesi geliyordu sessizce telefonla konuşuyor gibiydi. Ne olduğunu anlamak için dinlemeye başladım.
'Hem sen benim numaramı nereden buldun Sarı Kafa?!??'
Sarı kafa kimdi ya?? Kaşlarım daha da çatılırken düşünmeye devam ederken Berçin'in sesini duydum,
'Ya sen beni deli mi edeceksin okulda sinirlendirdiğin yetmiyor mu?!? Hem de bu saatte ne diye arıyorsun sen beni öküz!!'
Sarı Kafa şu okulda Berçin ile uğraşan çocuktu. Nasıl olsa yarın bana anlatırdı. Arkamı dönüp odaya gidecekken ayaklarım birbirine dolandı ve yere kapaklandım. Gözlüklerimi takmassam olacağı buydu zaten! Berçin hızla yanıma gelince şaşkınlıkla bana bakıyordu. Sırıtarak ona döndüm,
"Şey biz arada böyle yer ile geceleri buluşuyoruz da."
Berçin bana köylü görmüş masum uzaylı gibi bakıyordu. Evet masum uzaylı başka gezegenden geliyorlar yeni ve yabancı kişiler görüyorlar ve saldırıya uğruyorlar bece masum olan uzaylılar. Ben bunları düşünürken annem ile babam geldi. Gelin gelin siz de eksikdiniz tam olduk buyrun ortaya alalım sizi. Ne diyorum ben ya yere düşünce beynim kulaklarımdan mı aktı ki acaba??
"Kızı ne yapıyorsun yerde?"
Annemin sesi ile kendime geldim. Napıyora benziyorum ana yeni yatış stilleri deniyorum işte. Ben neden hala yerdeyim? Ellerim ile yerden destek alarak ayağa kalktım.
"Şey, ben su içecektim gözlüklerimi de takmadığım için takılıp düştüm."
Annem inanmışa benzemiyordu. Şüpheli bakışlarını Berçin'e çevirince Berçin'in saçmalayacağına emin olduğum için hemen atladım,
"Anne siz neden burdaysanız Berçin'de o yüzden burda ne olabilir başka da bize öyle bakıyorsun ki. Hem gece gece hepinizi böyle ayaklandırdığım için çok Sorry millet. Hadi herkez odalara birazdan uyanacağız vaktinizden çalmayayım ben."
Ne uzun konuştum ben öyle yahu. Arada İngilizce'ye de katlettim. Berçin'i hızla kolundan çekip odaya doğru sürükledim. Odaya girince Berçin'e döndüm,
"Şu an uykum geliyor o yüzden yarın detaylarıyla anlatırsın. Hem sen sormadan söyleyeyim su içmek için kalkmadım seni bulmak için kalkmıştım."
Uzun konuşmamdan tatmin olan Berçin sesini çıkartmdan yatağına geçince bende yatağa doğru hızlı adımlarla yaklaşıp zıpladım. Rahat bir pozisyon bulup beynime Uyu emri gönderdim.
Alarmın çalması ile istemeyerek de olsa açtım gözlerimi biraz yatakta oyalandıktan sonra yatakta oturur bir pozisyona geçip çekmecenin üzerinden gözlüklerimi taktım. Berçin yime yatağında yoktu bu kız vampir filan olabilir mi acaba? Çekmecenin üzerinde duran not kağıdını gördüm.
'Abla benim erkenden çıkmam gerekti söz veriyorum gelince her şeyi anlatacağım sana. Seviyorum seni.'
Kaşlarımı çatarak not kağıdını inceledim. Berçin'in mutlaka geçerli bir açıklaması vardır yoksa asla böyle bir şey yapmazdı. Berçin'e olan güvenimden dolayı fazla kafama takmadan banyoya geçip işlerimi halledip dişlerimi fırçaladım. Odaya geçip dolabımdan okul kıyafetlerimi alıp giydim. Saçlarımı tarayıp gevşek bir şekilde at kuyruğu yaptım. Çekmecede olan bir miktar parayı ve iş kıyafetlerimi çantama attıktan sonra gözlüklerimi düzeltip odadan çıktım. Mutfağa geçip bir bardak su içtikten sonra anahtarlarımı da alıp evden çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişin İzleri
Teen Fiction~~~Beril~~~ 17 yaşında ailesinin maddi durumu oldukça kötü. Beril ailesine yardım için atık cam şişeleri topluyor. Oldukça asosyal birisi. Okuldaki kızlar tarafından hep ezilen maddi durumu ile dalga geçilen birisi. Yeri gelecek gülüp, anıracağız. ...