Geçmişin İzleri ×1×

601 114 127
                                    


MEDYADA BERİL VAR KEYİFLİ OKUMALAR :)

Herkes sabahları zorlanarak, istemeye istemeye kalkarlar ama ben onlardan değilimdir. Bu gün de erkenden kalkıp yatmadan önce çıkarttığım gözlüklerimi takıp banyoya geçip işlerimi hallettikten sonra aynada kendimi uzunca bir süre inceledim.

Kemikli yüz hatlarım, belirgin elmacık kemiklerim var. Küçük gözlerim ile kendimi incelemeye bir son verip mutfaga geçtim.

Dolabı açıp kahvaltı tabaklarında olan az miktarda kahvaltılıkları sofraya çıkarttım. Dün akşam içilen çayı da ısıtıp bardaklara doldurduktan ekmekleri de sofraya katıp annemleri uyandırmak için odalarına doğru gittim kapıyı bir kaç kez tıklattıkdan sonra hala uyanmadıklarını anlayıp yavaşca içeriye girdim.

"Baba, anne hadi kahvaltı hazır içeriye gelin."

Hiçbir tepki vermediklerinde bu sefer babama seslendim.

"Baba işe geç kalacaksın hadi artık"

Babam gözlerini açıp sessizce mırıldanınca aynı odayı paylaştığımız kız kardeşim Berçin'e doğru sinsi adımlarla ilerleyip kafasına yastık fırlatıp odadan koşar adımlarla ayrıldım bundan nefret ederdi. İçeriye geçtiğimde babam ile annemin uyanmış olduğunu görünce gülümsedim. Berçin içeriye girip bana ölümcül bakışlar atarken otuz iki diş sırıtıp

"Bende seni seviyorum kuzum"

dediğimde hala ters bakmaya devam ederek sofraya oturunca kahvaltı yapmaya başladık.Kahvaltıdan sonra anneme yardım ettikten sonra odaya geçip hazırlanmaya başladım. Okul kıyafetlerimi giydikten sonra saçlarımı tarayıp at kuyruğu yaptım. Kapşonlu hırkamı üzerime geçirip telefonum ile bir kaç hafta önce babamın verdiği ama hala harcamadığım biraz bozuk parayı da çantama attıp çıktım odadan.

Berçin koltuga yayılmış oturuyordu annem mutfakta temizlik yaparken babamın olmadığını fark edince,

"Babam nerde?" diye sordun Berçin'e,

"Holding'de imzalaması gereken dosyalar varmış onlar için çıktı." dediğinde verdiği cevaba gözlerimi devirdim. Babam bir restaurant da temizlik işleriyle ilgilenirdi. Ardından,

"Ben çıkıyorum gençler." diye seslendiğimde annemin sesini duydum.

"Beril bekle kızım bir dakika." dedğinde kapının önünde beklemeye başladım annem elini önündeki önlüğe silerek geliyordu.

"Kızım al şunları lazım olur." diyerek elindeki parayı uzatınca gülümseyerek,

"Hatice sultan o sende kalsın bende var biraz." diyince bana inanmayarak bakınca ona gülümseyip yanağına bir öpücük kondurup çıkacağım sırada bana sımsıkı sarıldı sonra da ayrılıp çıktım evden.

Çantamdan kulaklığımı çıkartıp telefonuma takıp kapşonumu takıp okula doğru yürüdüm okul ile evimizin arasında mesafe çoktu ama yürümek iyi geliyordu hem spor yapmış oluyordum. Okula gittiğimde hemen hemen herkes gelmişti. Sessiz ve hızlı adımlarla sınıfa gidip sırama oturup okulun kütüphanesinden aldığım kitabı okumaya başladım bir süre sonra sıkılınca kitabı çantama atıp sınıftakilere baktım okulda popüler olan bir kaç kişi vardı kızlar düğüne gider gibi makyaj yapıp süslenmişler, erkeklerin de bir çoğunun da saçlarını yapmaya çalıştığı ama yapamadığı çok belliydi. İçlerinde sadece Doruk ve Yiğit düzgün yapabilmişti.

Ben sınıfı incelerken içeriye eteğini kalçasının aşağısına kadar çekmiş saçını gelin başı gibi yapmış bir çok erkeğin teklif ettiği Büşra girdi içeriye bana doğru geldiğini anladığımda dikleşip beklemeye başladım. Yanıma geldığinde kedi cırlaması gibi çıkan sesi ile konuştu.

Geçmişin İzleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin