Bölüm şarkısı-Naz Ölçal/Yoksun
Şarkıyı dediğim yerde açarsanız daha etkili olur. Sizleri seviyorum iyi okumalar.
Eve geldiğimde burnuma gelen muhteşem yemek kokusu ile mutfağa doğru ilerledim. Büyük bir ihtimalle Berçin yemek yapıyordu. Mutfakta Berçin yerine annemi göremeyi hiç beklemediğim için şaşırarak sordum,
"Anne senin şu an işte olman gerekmiyor mu?"
"Evet kızım ama bu gün çalıştığım evin sahipleri bir yemeğe davetli oldukları için erken çıktım bende."
İşte bu süper bir haberdi annemin yeni yapılmış, sıcak yemeklerini gerçekten özlemiştim. Annemin yanağına hızla bir öpücük kondurup mutfaktan çıkacakken annemin gülerek,
"Deli kız."
demesini duydum. Anneme dönüp gülümseyerek bir öpücük daha gönderip önüme dönmem ile burnumu sert bir şekilde kapıya çarpmam bir oldu. Yüzümü buruşturup acıklı bir tonda,
"Ahhhhh! Burnumm!"
Ben yere oturup kendimi sağa sola atarken annem ellerini acele ile elindeki beze silerek başımda dikildi.
"Ne oldu? İyi misin? Buz katalım gel."
"Anne ölüyorum anne! Kanıyor anne! Kan kaybediyorum anne!"
Ben söylenmeye devam ederken annem tepemde dikilip 'seni doğurmamız bir hataydı bakışları atmaya başlayınca elimi burnuma götürdüm ve kanamadığını görünce.
"Anne bakma öyle iç kanam hissediyorum içime içime kanıyor."
"Beril saçmalama lütfen yürü mutfağa"
Her ne kadar saç malanmaz taranır demek istesem de olası bir terlikten korktuğum için sustum ve annemi takip ettim.
Annemin elime tutuşturduğu buzu alıp odaya üstümü değiştirmeye geçtim.Hızla üstümü değiştirip masaya geçip yemeğe kadar ders çalışmaya karar verdim. Bir yandan burnuma buz tutarak ders çalıştım. Çok örnek bir öğrenciyim.
"Aballğğaaaa"
Berçin'in böğürmesine karşılık burnum tıkalı bir şekilde,
"Ne varr?"
Hızla odaya dalıp önce burnuma baktı daha sonra kahkahaların arasında,
"Burnuna ne oldu senin?" o kadar kötü mü görünüyordu ya?
"Ha o mu? Şey ya bir an hayalet Casper'a özendim kapıdan geçmeye çalıştım sonuç bu." elim ile burnumu işaret edip bende kahkaha atmaya başladım.
"Ben burnumun o halini gösem senin gibi gülmezdim ağlanacak haline gülüyorsun." diyip tekrar gülmeye baladığnda hızla aynanın önüne geçtim.
Kızarmış,şişmiş ve iğrenç gözüküyordu! Gerçekten barbattı! Ama kimin umrunda? İçimden anneme teşekkür etmeyi ihmal etmeyerek yatağa geçtim. Zamanında buz tedavisi uygulamasaydım daha kötü olabilirdi.
Yatağıma oturduğumda aklıma eski okulumdaki kapıya kafa atığım olay geldiğinde tatlı bir hüzün sardı içimi. Arda ile tenefüste buşutuktan sonra derse geç kalmamak için hızlı hızlı yürürken arkadan Arda seslenmişti kafamı ona doğru döndürünce 'Dikkatli ol!' demesine kalmadan önüme dönmemler duvara kafa atmam bir olmuştu.
Bu arada Arda benim eski sevgilim. Zaten okulumdan atılmama neden olan kişi de kendisi olur.
-1,5 yıl önce-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişin İzleri
Jugendliteratur~~~Beril~~~ 17 yaşında ailesinin maddi durumu oldukça kötü. Beril ailesine yardım için atık cam şişeleri topluyor. Oldukça asosyal birisi. Okuldaki kızlar tarafından hep ezilen maddi durumu ile dalga geçilen birisi. Yeri gelecek gülüp, anıracağız. ...