Siedzę na łóżku z laptopem w ręce i próbuje zignorować podejrzliwe spojrzenie Madison.
-Więc Justin pojechał? - pyta, przeciągając się na fotelu.
-Mhm - mamroczę, nie patrząc na nią.
-Więc...
-Nie mam ochoty o tym gadać - nie daję jej dojść do głosu.
Madison wzdycha i łapie w ręce poduszkę.
-Miranda! - warczy i rzuca nią we mnie.
Podskakuje gwałtownie i mierzę ją wściekłym spojrzeniem.
-Auł?
-Zasłużyłaś sobie - przewraca oczami. - Nic nie chcesz mi mówić.
-Maddy - jęczę przeciągle. - Nie mam co mówić.
-Tak? Siedziałaś z nim do wieczora na dworze i jestem pewna, że widziałam jak się przytulaliście!
-Nie przytulaliśmy się! - zaprzeczam szybko.
Madison patrzy na mnie przenikającym wzrokiem, jakby chciała zobaczyć prawdę wypisaną na moim czole.
-Powiesz mi kiedy coś się będzie działo, prawda? - pyta.
-Obiecuję - kiwam głową.
Madison uśmiecha się szeroko. Wstaję z fotela, podbiega do mnie i obejmuje mnie rękami.
-To wspaniałe, że przyjaźnisz się z moim idolem - mówi, przytulając mnie.
Na mojej twarzy pojawia się grymas. Cóż, nie nazwałbym to przyjaźnią, ale niech już jej będzie.
-Idę spać. Już jest tak późno - ziewa, odsuwając się. - Napisałaś matce, że śpisz u mnie?
-Tak, wkurzyła się trochę, ale myślę, że przeżyje - wzdycham.
-Branoc, Miranda. Niech ci się przyśni Justin - śmieje się i wychodzi z pokoju. Mija pół sekundy, kiedy drzwi znowu stają otworem :
-Nago - dodaje i wybucha śmiechem.
-Madison! - krzyczę, ale brunetka już znika za drzwiami.
Kładę się na łóżku i wlepiam spojrzenie w sufit.
Ostatnio wszystko, co dzieje się w moim życiu przypomina rollercoaster. Najpierw jest spokojnie, a potem wszystko przyśpiesza, przyprowadzając mnie o wymioty.
Przy uchu zaczyna wibrować mi telefon. Łapię go i mam ochotę odrzucić jak najdalej.
Dzwoni Justin.
Czego on chce o takiej porze? Przecież dzisiaj się już widzieliśmy. Ma specjalne zadanie wkurzenia mnie na świętą noc?
-Czego chcesz? - warknęłam do słuchawki.
CZYTASZ
Nie działasz na mnie, Justin ❘❘ JB FF
Fanfiction-Nie lubię cię -Czemu? -Bo cię nie znam. -A jak mnie poznasz? ▶▶▶▶▶▶▶▶▶▶▶▶▶▶▶▶▶▶ Miranda odkąd pamięta nie przepada za Justinem Bieberem, ulubionym piosenkarzem swojej siostry. Co będzie jeśli los sprawi jej psikusa i dziewczyna pozna go osobiście...