Obudziły mnie promienie słoneczne wpadające przez okno. Było to dość dziwne przeżycie, ponieważ moje mieszkanie było tak umiejscowione, iż słońce zaglądała do niego po południu.
Przetarłam oczy wierzchem ręki i w końcu otworzyłam oczy. Byłam w swoim pokoju. Jedyne co nie pasowało do reszty to właśnie słońce bezczelnie zaglądające mi przez okno. Na początku pomyślałam, że jest południe dlatego też obudziłam się w taki sposób. Spojrzałam na zegarek i od razu wykluczyłam tę opcję. Była 10 rano.
Wstałam z łóżka i podeszłam do okna. Widok, jak dla mnie, był niecodzienny. Za oknem rozciągał się las, a w oddali widniały pasma górskie. Poczułam się słabiej. Upadłam.
~*~
Tym razem obudziłam się na kanapie z niesamowitym bólem głowy. Musiałam nieźle przywalić głową o podłogę. Odruchowo złapałam się za bolące miejsce.
-Budzi się szefie. - usłyszałam tuż przy moim uchu.
Obróciłam się i ujrzałam skośnookiego chłopaka siedzącego na podłodze tuż przy kanapie. Miał na sobie jakąś idiotyczną czapkę.
Zachciało mi się śmiać. Niebywały widok. Gdy zauważył, że na niego patrzę słodko się do mnie uśmiechnął. Od razu poczułam się bezpieczniej. Jednak to nie miało potrwać długo.
-Tae zostaw nas samych. - powiedział wysoki mężczyzna z maską na twarzy. Wyglądał trochę groźnie.
Chłopak z czapką cicho powiedział "tak szefie" i wyszedł. Usiadłam na kanapie przyciągając do siebie nogi i się do nich przytulając. Szef usiadł koło mnie, chwilę mi się przyglądając.
-Mocno boli? - zapatrzył się gdzieś przed siebie.
-Trochę. Mogę o coś zapytać?
-Śmiało. Jednak nie gwarantuję, że udziele ci odpowiedzi.
-Emm... W porządku. Skąd ja się tu wzięłam? - chłopak spojrzał na mnie i się zaśmiał. Nie wiedziałam, o co mu chodzi.
-To jest właśnie jedno z takich pytań. Może zadasz mi inne?
Chwilę się zastanowiłam, po czym zapytałam:
-Dlaczego masz tą maskę na twarzy?
-Żebyś nie zobaczyła mojej twarzy.
-Dlaczego?
-Sądzę, że nie jest ci taka wiedza w tej chwili potrzebna.
_________________________________
Wybaczcie, że dopiero dzisiaj, ale wczoraj nie miałam czasu ehh... Będę się starać, aby kolejne rozdziały były najpóźniej w soboty wieczorem 😃Chcecie, abym dodawała tak zdj jak z Tae to dzisiaj zrobiłam?
Do następnego x
CZYTASZ
Stalker
FanfictionW życiu 22-letniej Amy zaczynają dziać się różne dziwne rzeczy, których nie potrafi wyjaśnić. Myśli, że zaczyna wariować, jednak wyjaśnienie tych zdarzeń jest inne. Chcesz dowiedzieć się więcej? Koniecznie przeczytaj.