1.

465 24 3
                                    

Pohled Harryho
Máme za sebou zase další koncert v Singapuru. Poslední dobou těch koncertů máme dost tak jsme se rozhodli to jít zapít někam do baru.
,,Tak za hodinu jdeme."rozrušil mě z mého přemýšlení Liam

,,Harry jsi v pořádku?" Oslovil mě ten nejhezčí hlas na světě.

,,Jo jen jsem přemýšlel." Odpověděl jsem Louisovi. Jen přikývl a šel se chystat. Ještě chvilku jsem seděl a pak se šel chystat. Šel jsem do svého pokoje č.46. Kartičkou jsem odemknul pokoj a zamířil si to rovnou do koupelny. S vlasama jsem se ani moc nezabýval, udělal jsem si drdol, vyčistil zuby a šel se převlíct. Dal jsem si své černé skiny jeans, košili, ale zaplou na asi jenom tři knoflíky a mojl jsem jít. Sjel jsem výtahem do haly a tam už čekal Liam, kterej si poklepával nohou a něco si mumlal sám pro sebe a Louis si něco datloval do mobilu. Došel jsem za ním a sedl si vedle něho.

,,Kde jsou ostatní lásko?" A dal jsem mu nenápadnou puse na tvář, aby nás nikdo neviděl. Lou se je pousmál.

,,Tak Liam na všechny čeká, ale spíš to vypadá jako by měl šok v noze, Niall měl na něvo chuť tak si pro něco šel zajít a náš hezoun ještě nedošel." Ukončil svůj proslov. Zadíval jsem se mu do očí a měl takovou chuť ho polívit, ale to by nebyl Liam, aby všechno nezkazil.

,,Už mají zpoždění třináct minut, měli tady být přesně v osm!" Vypadalo to, že chce ještě něco říct, ale akorát doběhl Niall a v ruce měl jablko.

"No konečně a kde máš Zayna?!"spráskl ruce Liam.

"Náš model si nechce rozcuchat účes." Řekl, ale ani si nevšiml, že za ním stojí Zayn.

"Ehmm." Odkašlal si Zayn."Tak už by jsme mohli jít."
-------------------------------------------------
Takže první část je na světě doufám, že se bude líbit😊💟 Určitě potěší votes nebo mi můžete napsat koment✌😊 Ps:omlouvám se za gramatické chyby

When you love , but you can't-LarryKde žijí příběhy. Začni objevovat