26.

130 9 0
                                    

Pohled Nialla
Už jsem se nemohl dívat na Liama jak se snaží na sebe upozornit u Harryho. Připadal mi tak slizkej. Radši jsem řekl Harrymu, že ho necháme odpočívat a už půjdeme. Hned když jsme zavřeli dveře za Harryho pokojem mi stiskl tričko ze zadu a táhl mě neznámo kam. Vykroutil jsem se z jeho sevření a stoupl si od něj dál. Liam se zastavil a podíval se ma mě.

,,Liame nech Harryho na pokoji. On má po nehodě, po rozchodu a ty mu takhle lezeš do prdele." Začal jsem na něj křičet a on se začal mračit.

,,Nepleť se do věcí do kterých ti nic není." Řekl se zamračeným výrazem a stiskl ruce v pěst.

,,A tobě copak je?!" Podíval se na mě jako kdyby mu měli všichni měli ležet u nohou.

,,Je moje věc jak se chovám j Harrymu a nestarej se koho já miluju a on mě taky!"

,,Liame člověk se nemůže jen tak odmilovat." Asi mu to konečně došlo a v jeho výrazu už nebyl ten zlej pohled. Podíval se mi do očí a zamračil se. To už jsem schytal ránu pod oko pěstí.

,,Nebudeš ni rozkazovat co mám dělat." A ještě mi dal pěstí do břicha. Já se svalil k zemi a on odešel. Ještě chvilku jsem tam ležel, ale pak vstal a odešel pryč a věděl přesně kam jít.

----------------------------------------------------
Táááák ano já ještě žiju:D omlouvám se že dlouho nic nevyšlo a asi moc často díly vycházet nebudou á
Hezký čtení💙💚💛💜

When you love , but you can't-LarryKde žijí příběhy. Začni objevovat