25.

135 10 2
                                    

Pohled Liama
Začal mi Louis líst na nervy. Vlastně ani nelezl, ale byl jsem znechucený jeho chováním. Proč bych mu měl pomáhat? Harry je krásnej kluk tak co. Je ho škoda. Tak já bych zatím hrál jakej je Louis kretén před Harrym a až bych byl s Louisem tak bych dělal andílka. A co Niall? Tem ať si zkusí cokoliv říct. Vím, že se mě bojí. Má ze mě strach. Jednou když jsem se ožral tak jsem ho bezdůvodně zmlátil. Vlastně to nebylo jen jednou. Radši jsem se vyhrabal ze svých vzpomínek. A promluvil k mímu drahouškovi. Ano od teď bude můj.

,,Nechybí ti nic Harry?" Zeptal jsem se Harryho, který sledoval výhled z okna na celý Londýn.

,,Ne díky Liame." Odtrhl se od výhledu z okna a věnoval mi úsměv. Nebyl to ten úsměv, kterým se usmíval na Louise. Naštvaný, ublíženný a smutný úsměv.

,,Harry nebuď snutný." Řekl jsem přátelsky i když se ve mně vařila krev ze závisti tomu krerénovi.

,,Mě je to jenom prostě líto. Jednu chvíli říká jak mě miluje a pak se se mnou rozejde a ani schopnej za mnou přijít do nemocnice když jsem v ní kvůli němu. Dokončil řeč a zase se začal koukat ven z okna.

,,Harry my tě tady necháme samotnýho ať si odpočineš." Ozval se Niall, který celou dobu seděl ma malé židličce v koutu místnosti.

,,Hm." Zabručel Harry a my jsme odešli. Byl jsem naštvaný na Nialla.

-----------------------------------------------
Táááák ano já žiju:) Omlouvám se, že jsem z Liama udělala takovýho hajzlíka, ale ono to jinak nešlo😐 No a omlouvám se, že teď hrozně pomalu vycházejí díly, ale tenhle týden jsme psali hodně písemek, ale zítra už mě čekají poslední dvě a pak budou už zase vycházet díly normálně☺Rak doufám, že se bude líbit á
Hezký čtení💙💚💛💜

#MojeKecy

When you love , but you can't-LarryKde žijí příběhy. Začni objevovat