24.

124 11 2
                                    

Pohled Harryho

Vzbudil jsem se a vůbec jsem netušil kde jsem. Všude byli bílé zdi a divně to kolem mě pípalo. Pak jsem si uvědomil kde jsem. Nemocnice! Skoušel jsem si vzpomět co se stalo. Pamatuji si, že se semnou Louis rozešel pal jsem od něj odjížděl. Moc moc jsem neviděl a pak rána a zatmělo se mi před očima. Všiml jsem si různých hadičky, které vedly do mého těla.

,,A dobrý den pane Stylesi tak jste se nám už vzbudil." Vešel do pokoje doktor.

,,Dobrý den." Měl jsem docela blbou náladu když jsem začal vzpomínat co se stalo. Ještě jsme s doktorem řešili nějaké věci a pak se zeptal.

,,Můžu k vám pouštět návštěvy?"

,,Jistě." Byl jsem zvědavej co řekne Louis. Ležel jsem ještě asi hodinu a hrozně se nudil.

,,Ahóóój." Vtrhl do pokoje Liam a za ním hned Niall.

,,Ahoj kluci." Řekl jsem to smutně, ale zároveň jsem byl rád, že jsou tady.

,,Tak co jak ti je?" Zeptal se Liam ustaraně.

,,Je mi už líp." Usmál jsem se.

,,Kde máte Louise?" Ještě jsem se zeptal a Liam se na mě koukal trochu šokovaně.

,,Nechtěl jet." No jak jinak zase jsem byl naštvanej na Tomlinsona. Chtěl jsem si to s ním vyříkat, ale on je ještě k tomu línej sem dojet to si myslí, že za ním polezu já!? Byl jsem smutný, ale i naštvaný.

---------------------------------------------------
Táááák nová kapitola a na začátek ani já ještě žiju. Omlouvám se, že dlouho nebyla nový díl, ale neměla jsem moc poslední dobou náladu na psaní no á
Hezký čtení💙💚💛💜

When you love , but you can't-LarryKde žijí příběhy. Začni objevovat