19.

128 11 4
                                    

Pohled Harryho
,,Harry." Začal. ,,J-á-á nevím jak začít."

,,Tak takhle. Harry známe se už hodně dlouho, ale." Odmlčel se.

,,Ale co?!" Byl jsem nedočkaví co řekne.

,,Musíme se rozejít."

,,Co?!" Dostali se mi do očí slzy.

,,Ale proč?!" Chtěl jsem zjistit. Jak to mohl udělat. Ještě nedávno říká jak mě miluje a teď se chce se mnou rozejít. Měl jsem takovej vztek a slzy mi tekly proudem z očí.

,,Věř Harry, že je to pro nás lepší." Řekl a sklopil hlavu, aby nebylo vidět, že mu tečou slzy. Nebo spíš netekly, ale snažili se dostat při z očí.

,,No to není! Já tě totiž miluju!"

,,Harry." Chystal se něco říct, ale já ho předběhl.

,,Neříkej mi nic laskavě. Už ti nevěřím ani slovo a dalších žvástů se ušetři. Na pódiu budeme furt stejně, ale v soukromí o tobě nechci ani slyšet. Táhni mi z očí!" Začal jsem na něj křičet a už jsme najednou byli dva co brečí.

,,Myslím, že by jsi už měl jít." Řekl zklesle.

,,Nemusíš mě vyhazovat, půjdu sám!" Řekl jsem a ani nepozdravil na rozloučenou a už kráčel ke vchodovím dveřím. Nazul si boty, hodil přes sebe bundu a zabouchl za sebou dveře, zabouchl za sebou pět let mého života, moje tajnosti, svoji lásku a hlavně dveře(Ty jsou důležitý). Nasedl jsem do auta. A vyjel.

---------------------------------------------------
Táááák nová kapitola. Dneska je to takový sad. Mě bylo z toho úplně smutno. Doufám, že se bude líbit a chci se vás zeptat koho je vám víc líto? Mě teda Louiho. No nebudu tady psát zbytečný věci á
Hezký čtení💙💚💛💜

When you love , but you can't-LarryKde žijí příběhy. Začni objevovat